2017. szeptember 16., szombat

Őszbe burkolózva | Manzara.hu



Sziasztok!

Tudom, hogy egy kicsit eltűntem, de most tényleg volt rá okom, hiszen tegnap jöttem haza az osztálykirándulásunkról, Gödről, s közben még a szalagavatót is nagyban szervezem/szervezzük, ami nem egy kis feladat, hiszen nagyon sok ellenállásba ütközik közben az ember. Sajnos már javában az őszben vagyunk, bár én ezt csak néha bánom. Azt az őszt, ahol az aranyló falevelekkel kirakott úton sétál az ember, s a csönd nyugalmában a fák még megmaradt levelei közt az átsütő nap melengeti az arcunkat, na én azt az őszt szeretem. Amikor csak leülsz és megiszol egy forrócsokit egy meleg takaróba burkolózva, az igazán melengető érzés. Imádom a pulcsikat, s ilyenkor a legjobb azokba bújni, de mindig veszek alá valami felsőt, hiszen ha az időjárás úgy gondolja, hogy meleget hoz, akkor jó érzés levenni és élvezni az év utolsó igazán meleg napsugarait. A pulcsim alatt ezúttal ez a gyönyörű Manzara.hu-s felső lapul. Mikor megláttam nagyon boldog lettem, hiszen egy nagyon szép és jó minőségű felsőről van szó, aminek a váll része gumírozott, hasonlóan az egyik előző bejegyzésemben szereplőhöz. Nagyon jó az anyaga, nem tapad az emberhez, nem látszanak rajta a gyűrődések, és igazán kényelmes is. Én szoktam úgy is hordani, hogy nem tűröm le a vállaimon, hanem hagyom magamon, mint egy egyszerű felsőt. Az ujj része a kedvencem, hiszen ilyen háromnegyedes fajta, s lenge is ráadásul, nekem nagyon tetszik ez a megoldás, mert így nem takarja el a karkötőnket vagy -az én esetemben- az óránkat. Egyébként viselhetjük alkalmi ruhaként is, hiszen nagyon elegáns darab!
Egyébként én csak egy dolgot nem szeretek ebben a felsőben, hogy ilyen típusú nadrággal nem túl jó ötlet felvenni, mert ez nem egy hosszú darab, így a derekunk ha lehajolunk vagy ilyesmi, akkor erőteljesen kint van, s aki fázós vagy éppen megfázós, annak eléggé kellemetlen lehet ilyenkor. Megoldás lehet, ha alá veszünk egy pánt-nélküli felsőt, amit betűrünk a nadrágunkba vagy a másik, hogy magas derekú nadrággal párosítjuk, így talán nincs gond. :)


Ti is sajnáljátok, hogy egyre hidegebb van? 
Nektek, hogy tetszik a felső? Lessétek meg az alkalmi ruhákat, hiszen új darabok érkeztek!

Szeretettel, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...