2017. szeptember 1., péntek

AliExpress kívánságlista



Sziasztok!

Nem is olyan régen mutattam be Nektek az AliExpresses rendeléseimet, amit igazából már nagyon régen írtam, csak nem volt lehetőségem kiposztolni. A legutóbbi termék is, ami érkezett hozzám már minimum másfél, ha nem két és fél hónapos. Ezért is vettem újonnan erőt magamon és néztem szét az olcsóságok között, s találtam is jó sok mindent, amik közül megrendeltünk már egy jó pár dolgot, de azért a lista sosem véges. Most összeszedtem párat, hogy megmutassam Nektek őket, linkekkel együtt, hogy Ti is tudjatok rendelni, ha van kedvetek, és szántok ennyit rájuk. Egyébként nekem eddig a minőséggel nem volt problémám, bár nem is rendeltem nagyobb összegért igazából semmit sem, sőt mindig törekszem a legkevesebbre. Mindig megnézem a visszajelzéseket, keresem a képeket, s néha találni egy két hibát, ami miatt az ember lemond még a filléres dolgokról is.
Egyébként én ilyenkor a bőség zavarában nem tudom, hogy most mely terméket vegyem meg és melyiket ne, de azért hosszas civódás után mindig meg van az eredmény, mely leginkább telefontokokból áll(na), ha nem lennék erős. :') Sajnos iszonyatosan szeretném, hogy szponzoráljanak engem akármilyen cégektől, de erre még nem igazán került sor, s emiatt szörnyen eltudok keseredni, pedig mennyire örülnék, ha küldenének nekem pár szép telefontokot! ^^
Most egészen sok olyan dolgot néztem ki, amik inkább apróságok, közük van a BuJo-hoz vagy valami ilyesmi kis hülyeség, de azért szükségesnek érzem, hogy az enyém legyen, hiszen minél több ilyen dolgot rendelek, annál többször tudom Nektek megmutatni. Nekem nagyon fontos, hogy tudjalak Titeket inspirálni és segíteni, így ha akármivel kapcsolatosa kérdésetek van, akkor nyugodtan írjatok, hiszen van e-mail címem, van Facebook oldalam, ahova tudtok üzenetet küldeni. De ha Instagramon vagy akárhol máshol írtok nekem, akkor én készségesen válaszolok és segítek, ha tudok!♥

LINK
Ő már meg is érkezett és teljes mértékben megvagyok vele elégedve. 
LINK
És vele is szintén, most ő van a telefonomon és annyira jó, kicsit matt hatású, nekem nagyon bejön.
LINK
LINK
LINK
LINK
LINK
LINK

LINK
A 4, 26, 86, 219, 253 színekben néztem őket ki
LINK
LINK

Ennyi lett volna ez a kívánságlista, ha akármelyik termékkel tapasztalat, akkor szívesen fogadom, hiszen jó pap is holtig tanul. 
Szerintem legyetek bátrak és Ti is rendeljetek többet ilyen helyekről, ahonnan van biztos visszajelzés, hiszen az az egyik legfontosabb, hogy biztos helyre fizessük be a pénzünket, amiért később megfelelő minőséget kapunk. 

Sok puszi Nektek, s csodálatos hétvégét kívánok. Nagyon sok szerencsét annak, aki iskolába/ egyetemre megy! 
Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...