2017. október 6., péntek

Flamingos | Manzara.hu



Sziasztok!

A napokban érkezett hozzám ez a Manzara-s edző/szabadidő nadrág, amit feltétlenül megszerettem volna Nektek mutatni, hiszen szerintem elképesztően szuper a mintája. Igaz, hogy kicsit nyárias, s sajnos már az ősz borít el mindent, azért még is csak jó, ha van, ami feltudja dobni a kedvünket vagy akár egy edzést. Nagyon jó az anyaga, nagyon kényelmes és egyáltalán nem csúszik le a derekamról a széles, gumis derékrész miatt. Picit nekem túl hosszú, így fodrozódik a lábszáramon, de mivel én a 158 cm-mel nem vagyok mérvadó, ezt akár magasabb lányoknak is tudom ajánlani. A mintájára visszatérve, szerintem nagyon cukik rajta a flamingók (bár sajnálom, hogy ilyen kis világosak, de igazából az Állatkertben is ilyen színűek mostanság szóval végül is élethű ;) ), nagyon tetszik, hogy az egyik combján ott van az a két vastagabb fekete csík, feldobja és kiegészíti ezt a trópusi mintát. 
Az anyaga azért olyan jó, mert a műszál miatt jól nyúlik, nem feszül. Kicsit még vastagabb is, mint a többi ilyesmi nadrág, amivel eddig találkoztam, így egy őszi reggeli/esti futásra is alkalmas lehet. A minta egyáltalán nem torzul el, ha felvesszük, így mindenhol szépen kivehetőek a flamingók, amint éppen a levelek közt ácsingóznak. Nem ezzel a cipővel szerettem volna felvenni, mert nem annyira preferálom a Converse-t mostanában, de mivel a másikat szerencsés módon az iskolában felejtettem, jobb híján jó volt ez is. Nem tudom, hogy Ti milyen edző/szabadidő nadrágokat próbáltatok, de ezt mindenképpen tudom ajánlani Nektek, hiszen összességében csak a hosszával akadt egy két problémám, ami igazán elenyésző egy ilyen darabnál. A mintája viszont nálam mindent vitt. Egyébként én egy sima trikóval párosítottam össze, de vannak mostanában olyan body-k is, amikkel nagyon jól viselhető, akár egy ilyen darab is.


Ne csak ezt a flamingós edzőnadrágot nézzétek meg a blogon, hanem a fentebb említett body-kat is, hiszen nagyon szép darabokat találhattok a Manzara.hu webshopjában!

Ti vásároltatok már ilyesmi nadrágot? Ha igen hol és milyet? 
Sok szeretettel, Brigi♥

6 megjegyzés:

  1. Óó Brigi nagyon tetszenek a képek, és milyen jó neked, hogy már odáig jutottál, hogy már "támogatnak" is. Nagyon ügyes vagy, csak így tovább! Egyébként meg imádom az új nevet, nagyon illik a bloghoz! Na meg persze örülök az aktivitásodnak is, főleg így végzősként is!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy Lilla! Így 4 év után csak megérettem rá nem? :') Örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
    2. Szerintem már bőven előbb is megtalálhattak volna! Én már évek óta imádom a blogod! :)

      Törlés
  2. Imádom! Imádom! Imádom!
    Szerintem mindent elmondtam.:)
    Puszi

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...