2017. október 17., kedd

H O M E | Autumn decorations



Sziasztok!

Így kedd estére nem terveztem világmegváltó terveket, de azért szerettem volna mégis valami olyat, ami kicsit személyesebb. Ezért döntöttem amellett, hogy megmutatom Nektek, hogy hogyan is díszítettem fel a szobámat őszre, hiszen szeretem mindig időszakos díszekkel dekorálni, hogy ne legyen olyan egyhangú. Igazából kicsicsázni sem szeretem, szóval törekszem a minimalista stílusra, amiben a színek is nagyjából harmóniában vannak és illeszkednek a szobám alap színeihez, ami a fehér, a barna és egy kis részt a fekete. Mivel az ősszel a narancssárga, a sötétzöld, a sötétbarna és a bordó a domináns, ezért így alakítottam ki a sarkokat, hogy egyiket ilyen, másikat olyan színűre próbáltam formálni. A Glamour napokon a sminktermékeket nagyrészt a Müllerben szereztem be, hiszen ott voltak azok a termékek, amiket én nagyon szerettem volna megvenni. A teljes kollekcióra, köztük használati és dekorációs tárgyakra is 20% kedvezmény volt, így mikor a pénztár fele igyekeztem megláttam egy olyan kis "csomagot", amibe rögtön beleszerettem, hiszen egy csomó kis mű tök volt benne, DE! bársonyos köntösben. Egyszerűen én ennél aranyosabb dekorációt nem láttam. Egyébként meglehetősen olcsó is volt, vagyis nekem, hiszen kupon nélkül is 1690 Ft-ba került, volt benne 7 kis tök és 9 toboz. A barátomtól a névnapomra Halloween-i dekorációkat kaptam, mint azt a képeken is fogjátok látni, a legjobb barátnőm pedig egy képekkel díszíthető állványt ajándékozott nekem. Köszönöm Nektek!♥ Egyébként mindig bajban vagyok a dekorációkkal és azok mennyiségével, mert folyamatosan körbetenném mindennel a szobámat, nem csak ilyen kis apróságokkal, hanem növényekkel és gyertyákkal is. De sajnos elég kevés ilyen felhasználható helyem van, de azért mindig próbálkozom. 

Ti kiszoktátok csinosítani a szobátokat/lakásotokat/házatokat annak az évszaknak/ünnepnek megfelelően, ami éppen akkor van? ^^ Én imádom ezzel elfoglalni magam.

Szép hetet kívánok Nektek!♥
Puszi, Brigi

4 megjegyzés:

  1. Annyira imádom az ilyen posztjaidat Brigi!♥ Egyszer megnézném a szobádat teljes egészében, annyira kíváncsivá teszel ilyenkor! Egyébként annyira hangulatos az egész! múlt héten rám is rám jött a dekorálhatnék. Szerencsémre most nyílt a városkánkban egy ajándékbolt mindenféle jóval. Hát szívem szerint minden vinnék, de az új ágyamra kell most spórolnom, így csak potom összegekért szereztem be dolgokat, de annyira megadják már azok is a hangulatot. Viszont a karácsonyi időszaktól rendesen rettegek. Akkor mindig díszítési lázban égek, és valahogy mindig unalmasak a tavalyról maradt díszek! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj de cuki vagy! Én is úgy örülnék egy ilyesmi boltnak, mint amiről beszélsz. Karácsony az mindig ilyeen, én is mindig megunom az előző évi díszeket, így mindig kell valami új, amivel feldobhatom a dekorációt! ♥

      Törlés
  2. Nagyon klassz poszt volt. A fotók is gyönyörűek. :)
    Imádok dekorálni, főleg ősszel és télen. Ilyenkor telerakom a lakást égőkkel és gyertyákkal, termésekkel és őszi virágokkal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett! :) Pontosan ugyanezt csinálom én is mindig!♥

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...