2017. október 23., hétfő

HALLOWEEN MAKEUP | Roe deer



Sziasztok!

Így, hogy közeledik a Halloween, s Magyarországon is egyre népszerűbb ez az ünnep, arra gondoltam, hogy idén is készítek erre az alkalomra egy (vagy akár kettő) sminket, hiszen mindig úgy elkap az ihlet, mikor belépünk október havába. Általában Pinteresten szoktam keresgélni, s mindig találok olyat ami tetszik, de persze ezek közül én elenyésző részét tudom megvalósítani. Ezért is esett ez alkalommal a választásom erre az őzikét megidéző sminkre, hiszen annyira nem szükséges hozzá sok dolog. Elég ha az embernek van egy jó adag bronzosítója és barnás, feketés árnyalatok. No meg persze egy fehér szemceruza sem árt, hogy a pöttyöket odatudjuk varázsolni. 
Most pedig elmesélem, hogyan is készült ez a smink, ami igazából egyszerűnek tűnik, de annyira mégsem az. 
Legelőször felvittem az új Essence-s primeremet, hogy egységes alapot adjak a sminkemnek. Ezután egy világos alapot készítettem egy krémes korrektorral, ami már több ilyen sminkemnél is alapul szolgált, ez egy vastag Flormar-os korrektor, aminek nagyon világos az árnyalata, s csak az ilyen alkalmakra hagytam meg.^^ Ezután az arcomat az Essence-s transzparens púderemmel fixáltam, majd elkezdtem a bronzosítást. Láthatjátok, hogy nem spóroltam vele, egyébként ez egy Catrice-s bronzosító, amit a hétköznapokon is használok. Felvittem az arccsontom környékére aztán a halántékomon keresztül felvezettem a színt a homlokomig, így egy keretet adtam arcomnak. Az orromat is kontúroztam, s összekötöttem a szemöldököm végével. A világosan maradt területek megpróbáltam egy kis highlighterrel kiemelni, hogy ne legyen olyan matt a smink, ezúttal csak egy Rival de Loop-os palettából választottam ki a legvilágosabb színt, s ezt használtam fel erre a célra. Ezután elkezdtem elkészíteni a szemöldökömet, amit a szokásos módon festettem ki, bár ezúttal a barna közé egy kis feketét is "belekevertem", hogy határozottabb legyen. Ezután készítettem egy sötét, füstös sminket, amit végül egy egyszerű Essence szempillaspirállal fejeztem be. A tusvonalat, mely lehúzódik a belső szemzugomig egy fekete szemhéjpúderrel húztam meg. A felső vízvonalamat fekete, míg az alsót fehér szemceruzával húztam meg. Az őzike orrát is egy fekete szemceruzával csináltam meg, amit a fekete szemhéjpúderrel fixáltam. Ezután már csak a pöttyök maradtak, amiket egy radíros végű ceruza és a fehér szemceruza segítségével valósítottam meg. 


Ti készítetek valamilyen sminket Halloween-ra? Ha igen visszafogottabbat vagy extrémebbet?

Puszi, Brigi♥

8 megjegyzés:

  1. Ezt a sminket én is el akaetam készíteni a blogra, de sikerült megelőznöd! Nwgyon ügyes vagy, szép lett. Csak így tovább Brigi!❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj Lilla, nagyon kíváncsi vagyok a Te verziódra is, kérlek csináld meg!! Köszönöm♥

      Törlés
    2. Nagyon szívesen elkészíteném, csak akkor valószinűleg ismét betámadna valaki másolásért, szóval talán majd jövőre! :(

      Törlés
    3. Ne már, komolyan ilyet mondtak Neked? Ezeket úgy utálom, azért én várom azt a posztot ;) ♥

      Törlés
  2. Nagyon tetszik mindkét halloweeni sminked :D Szuper ötletek! Ezt az őzikéset már én is láttam és olyan cuki és szép egyszerre *-*
    Egyébként a Bullet Journal bejegyzéseid is szuperek! Nagyon tetszik, ahogy vezeted a naplódat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik Neked, aranyos vagy! Köszönöm a kedves szavakat :*

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...