2018. január 9., kedd

SMINK | nude is the new black?



Sziasztok!

Azt hiszem mostanában eléggé megtetszettek a nude sminkek, amik nem éppen feltűnőek de azért szépen kiemelik a szemet. A téli hétköznapokra tökéletes egy ilyen, mert nagyon egyszerű színeket lehet kombinálni, nagyon természetesnek hat a szemen. Hiszen ilyenkor nincs túl sok kedve az embernek a színekkel bíbelődni vagy valami nagyon feltűnőt alkotni, főleg nem kora reggel, mikor még minden sötét és komor. Azért én most mégiscsak belecsempésztem valami csillogót, mert a betegségem miatt féltem, hogy picit ijesztően fog hatni nélküle a smink, de nem feltűnő, szóval éppen, hogy csak megcsillan a fényben. Ez azért is van, mert ez egy szájfény, s nem valami csillámos szemhéjtus. Pedig olyanokra mindig fáj a fogam, de nem merném hétköznapokra használni. No de a smink. Nagyon természetes színeket használtam, két föld-színt, ennyit összesen, nem is gondoltam, hogy többre szükség lenne, mert ez nem egy feltűnő, különleges smink. Egyedül csak a tusvonal, ami dob rajta egy picit, szerintem ide illik ezzel a visszafogott csillogással, s annyira szeretem ezt a színt, hogy a számra is feltettem, hiszen végtére is oda való. 
Csináltam egy nagyon visszafogott alapsminket, primer, korrektor, púder, kevés pirosító, egy kevés bronzosító, egy adag highlighter és a szemöldököm, no meg a szempillaspirál, ami csak a szemsmink után került fel. Aztán a szemhéjamra jött a TBS-os négyes szemhéjpúderből a kissé hűvös árnyalatú nude szín, ami rajtam sokkal melegebb árnyalatúvá vált, s ennek fejébe tettem fel a mélyítővonalamba a Sleek palettából a Propose in Prague színt, ami már ténylegesen egy meleg barnás árnyalat. A végén jött az i-re a pont, mégpedig egy Essence szájfény, amit már mutattam korábban valamelyik bejegyzésemben. Ahogy említettem a számra is ez került végül. Ez nem egy bonyolult smink, de most nagyon megjött a kedvem ahhoz, hogy nap, mint nap ehhez hasonlót viseljek, mert van egy fajta hangulata, s ez a pulcsi pedig továbbra is szerelem, s annyira megy ehhez a színvilághoz, hogy le sem lehet rólam rángatni. 


Ne haragudjatok a szememért, de már napok óta ilyen borzalmas vörös és könnyben áll folyamatosan, rossz érzés, de nem tudok mit csinálni, remélem nem rontja el nagyon az összhatást. 
Sok puszi Nektek, nehogy megbetegedjetek!♥
Brigi♥

4 megjegyzés:

  1. Nagyot dob a szájfény ezen a sminken, tök jó ötlet. :) Mi amúgy a szájfényeket annó szemhéjbázisnak használtuk. :D

    VálaszTörlés
  2. Brigi nekem kell az a szájfény! Annyira szép!!! :O♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na megnézem, hogy még van-e aztán küldök egyet! ;)♥

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...