2018. január 18., csütörtök

WISHLIST | 2018



Sziasztok!

A barátnőmet, Rékát kérdeztem meg, hogy mit javasol, milyen posztot írjak Nektek, hogy valami újat is mutassak. Szóval Ő javasolta ezt a kívánságlistát tele tervekkel és célokkal 2018-ra. Nagyon elgondolkodtató egyébként ez az ötlet, mert 2017 egy nagyon fontos év volt számomra, de úgy gondolom 2018 még fontosabb lesz és annyi, de annyi tervem van, bár még igazán végig sem gondoltam őket. Biztos Ti is voltatok már úgy az életetekben, hogy megannyi tervetek volt és azt sem tudtátok, hogy mivel kezdjétek a sort vagy, hogy is csináljátok tudatosan a dolgokat. Ezért próbáltam, most ezt kisebb csoportokba osztani, hogy nem csak Nektek legyen világos, hanem az én számomra is. Tudjátok, hogy most vagyok a felvételi és az érettségi hatalmas súlya alatt, s ezek is belekerültek a listámba, bár még több dolog van a "jövőm" címszó alatt, lentebb meg is látjátok. Ma voltam az Educatio kiállításon és minden évben nagyon szeretek ott lenni, de idén azt éreztem, hogy a tömeg most agyonnyom (tudjátok a méretem sem segít ebben), de lehet, hogy ez amolyan metaforikus érzet volt a stressz miatt, de holnap újra ellátogatok, remélem Ti is sokan ott lesztek, mert sokat segít egy ilyen rendezvény tisztázni a gondolataitokat. Úgy érzem egyébként, hogy ez az év nagyon erőteljesen megfogja határozni az elkövetkezendő 5 évemet, ha nem többet. Muszáj mindennek úgy sikerülnie, ahogy eltervezem. A Pázmány Péter Katolikus Egyetemnél, mikor egy nagyon kedves pszichológus lánnyal beszéltem, mondta, hogy húzzak egy cetlit a idézetes tálból, ez állt rajta: "Bármihez, amit megtehetsz vagy megálmodsz fogj hozzá! Merészségben zsenialitás, erő és varázslat rejlik." (Goethe). Nagyon szíven ragadott ez az üzenet és úgy gondolom, hogy igenis tenni fogok a jövőmért, s nem tántoríthat el semmi, még az önmagamtól való félelem sem. 

Jövőm

1. Talán az első legfontosabb lépésem idén a nyílt napok után a felvételi beadása lesz. Sajnos még fogalmam sincs, hogy melyik egyetemet jelölöm meg első helyen, de érzem, hogy egy hónap múlva úgy fogom leadni a jelentkezést, hogy helyesen döntöttem. Ti mennyit hezitáltatok ezzel kapcsolatban? Volt "B" tervetek, mert nekem nem nagyon van.. :o ? 

2. Érettségi.. az idei dolgok közül talán a legfontosabb. Már most serényen dolgozom ki a tételeket,de a két emelt megijeszt picit. Sok energiát kell ebbe belefektetnem, hogy sikerüljön, de hála az égnek a családom mindenben támogat.

3. Sikeres felvételi
Ha már eldöntöttem, hogy a három nagykutya közül a Károli a Pázmány vagy az ELTE lesz a befutó, akkor már csak azon kell izgulnom, hogy sikeres érettségim elég pontot ér el, ahhoz, hogy felvegyenek, mondjuk úgy 435-450 pont között valahol. Rendkívül sok, de mégsem tudok más opciót a jövőmet nézve. Sírni tudnék néha.. :"(

4.Vizsga
Ezer vizsgám volt már, de egy sem fogható majd az első egyetemi vizsgámhoz, amit remélek, hogy sikerrel átviszek majd! Mindig izgulok egyébként szóbeli és írásbelik előtt is, de valahogy az írásbeli közben letudok nyugodni és csak a gondolataimra hagyatkozom.

Blog

5.Sok nyereményjáték
Már az elsőt meg is osztottam Facebook-on, jelentkezzetek bátran a Zenzero.hu-s csomagra! És azért ott, mert sokatoknak, akik olvastok, nincsen blogos fiókja, nem tud feliratkozni, szóval ott többen elértek. Szeretnék ebben az évben többet szervezni Nektek, mert meg kell valahogy hálálnom kedvességeteket. ♥ A következőre is már megvan a nyeremény, csak megvárom, míg ez lezajlik és majd februárban figyeljetek nagyon, akár Instagramon is.

6. Sok új termék kipróbálása
Mindenképpen szeretnék Nektek, olyan dolgokat bemutatni, amit máshol nem nagyon láthattatok még. Szerintem fontos, hogy újat tudjak mutatni az olvasóknak, ne pedig az 5000. ilyen posztot olvassátok el, bár egy terméket pár oldalról érdemes megnézegetni, hogy ki mit gondol róla, nem szabad egy vélemény alapján dönteni. De már érnek az érdekes tesztek számotokra, hogy ne unatkozzatok folyton, mikor engem olvastok.

7.Rendszerezés
Már tavaly egészen normális ütemben kerültek ki posztok a blogra, de egy-két tényező néha közbeszól. Most, hogy délutánjaim nagy részét történelemmel töltöm, így sokszor elmarad egy-két poszt, de szeretném, ha ez nem így lenne. Minimum két posztot egy héten megszeretnék Veletek osztani, mert én is sok blogot olvasok és tudom, milyen várni egy-egy cikkre.

8.Videózás
Nagyon erősen töröm a fejemet azon, hogy elkezdjek videózni az érettségi után, bár mondjuk az egyetem sem lesz egy piskóta, ha felvesznek, de azért reménykedni mindig szabad. Próbálgattam már magamat leültetni a kamera elé, de kicsit még furcsa nekem, sőt még egy jó vágóprogramra is szükségem lenne. No de ez még picit távoli nekem, Ti szeretnétek?

Terméklista

9. Parfüm
A kedvenc parfümöm elfogyott és nem tudom, hogy ezt vegyem-e újra vagy keressek egy másik hozzám illő illatot. Nézegettem már a Guerlain (bár ezek egyike sincs rajta a cruelty free listán..). Valami olyan ami hasonló illatkategóriába tartozik, mint a Sí, csak mégsem tesztel állatokon? Segítsetek, ha van valami jó tippetek!

10. Cruelty free
Csak olyan termékeket szeretnék használni, amik nem tesztelnek állatokon, mert nagyon fontos ez nekem. Van két cicám és imádom az állatokat, de ha arra kell gondolnom, hogy miken mennek keresztül egy-egy ember szépségéért, akkor összeszorul a szívem. Nem leszek Dr Szöszi, de igazán tehetünk ezek ellen a kísérletek ellen! Én már tényleg nem nagyon használok olyan dolgokat, sminket egyáltalán nem, sőt talán csak a parfümöm maradt régről. Ti, hogy álltok ehhez a témához?


Nagyon sok olyan ruhadarab/sminktermék stb van, amit szeretnék, ha kíváncsiak lennétek egy ilyen bejegyzésre, akkor azt mindenképpen írjátok meg kommentben! Fontos a Ti véleményetek nekem és szeretném, ha minél többen lennénk. Gyarapodjunk mindenhol!

Sok puszi és sok sikert kívánok a Ti terveitekhez ebben az évben!
Brigi♥

8 megjegyzés:

  1. Én anglisztikás vagyok a Károlin, szóval a pszichoba annyira nem látok bele, de nálunk az Anglisztika Intézetben (Dózsa Gy. 25.) az összes tanár nagyon barátságos, közvetlen és nyitott. Én most vagyok az első évemben, és meglepett, hogy mind a 11 tanáromat szeretem, nincsen egyáltalán problémám velük. Úgy gondolom, Budán a pszichológián sincs másképp, szerintem az egész Károli erről híres :) Szemináriumokon minden tanár tudja a diákjai nevét, ez sok mindent elárul. Óra után is oda lehet menni nyugodtan beszélgetni hozzájuk, ezt ők is mindig elmondják.
    Gólyatáborban amúgy nálunk egybe volt az összes BTK-s szak, vegyítve voltunk.
    Órarend összeállításnál (-> tanárok kiválasztásánál) nagyon hasznos lesz amúgy majd a markmyprofessor.com oldal! :) Ezt érdemes már előre megjegyezni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, hogy ezt mind leírtad, nagyon sokat segít úgy dönteni valami mellett, hogy személyes véleményeket is tudok olvasni. Köszönöm a tippeket és Neked pedig jó egyetemi éveket kívánok! :))

      Törlés
  2. Én a Károlira jártam, bár a jogi karra és nagyon imádtam :) A TO hozzá nem értését leszámítva minden nagyon jó volt benne, az oktatók, a közösség, tényleg minden. Egyébként a felvételi idején fogalmam sem volt, hogy mit szeretnék, főleg hogy a középsulit utáltam és ennek köszönhetően az összes tárgyat is kb. így még nehezebb volt.. De drukkolok neked, biztosan jól fogsz választani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nálunk a suliban nem éppen segítőkészek, nem támogatnak semmiben. De azért jó is és nem is benne lenni. Köszönöm, hogy bizalmat szavazol nekem így előre is, remélem majd, csak boldog dolgokról tudok Nektek beszámolni! :)

      Törlés
  3. Szia! :) Én most vagyok másodéves az ELTE pszichón, és amúgy itt is kedves mindenki. :D Elég árnyalt véleményem van ugyan az egész Pszichológia Intézetünkről meg magáról a pszichológus képzésről, de az egyik nagy plusz, amit a képzésemmel kapcsolatban tudok mondani, hogy a legtöbb tanár nagyon normális, inspiráló, sőt, segítőkész. Meglátszik, hogy a szakmájukban nagy nevek, és hogy pszichológusok. (Vagyis egyáltalán nem arra mennek rá, hogy megbuktassanak/megalázzanak téged, mint egyes képzéseken.)
    Sok sikert a felvételivel, ha esetleg lennének kérdéseid az ELTE pszichóval kapcsolatban, szívesen válaszolok rájuk! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tanárok hozzáállása szerintem nagyon fontos, ezért is félek picit az egyetemtől, mert máshonnan másoktól hallottam rosszakat (más egyetemekről, más szakon) és kicsit ijesztő az egész rendszer. Nagyon szívesen kérdeznék pár dolgot Tőled. Köszönöm válaszodat! :D

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Akkor ha gondolod írj nekem egy e-mailt a kérdéseiddel, és én majd megpróbálom a lehető legjobb tudásom szerint megválaszolni őket! :) (black_cat13@freemail.hu)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...