2018. január 23., kedd

SZEMÉLYES | Kedvenc sorozataim



Sziasztok!

A minap azon agyaltam, hogy miféle posztot is tehetnék ki, mert nem éppen volt mostanság semmi új, amit vettem volna és betudnám Nektek mutatni, outfitet pedig csak holnap megyünk fotózni. De egyébként tervben van még egy két dolog, csak nem szeretném, hogy túl egysíkú legyen a bejegyzéseim tartalma. Remélem nem bánjátok, ha most a kedvenc sorozataimról fogok Nektek beszélni. Már egyszer nagyon régen volt egy ilyen poszt, pedig én azt hittem, hogy tavaly került ki valamikor, aztán kiderült, hogy 2016 júliusa volt az a nem olyan rég.. Egyébként ez a poszt ötlet azért jutott eszembe, mert Lilla is nem rég osztotta meg az olvasóival a kedvenceit és most jöttek vissza a téli szünetről a sorozataim, sőt a régiek mellett egy új is helyet kapott, ami picit meglepett, de az első részt már meg is néztem és őszintén kíváncsi vagyok a folytatásra, lentebb meglátjátok melyikről is beszélek. Egyébként akárhogy is állok, ezer dolgom van vagy éppen semmi, letudok ülni a gép elé és annyi részt megnézni, amennyi csak a tényleges szabadidőmből telik. Ha egyszer elkezdem, nagyon nehezen tudom abbahagyni, ez biztos valami varázslat, amit a sorozatkészítők alkalmaznak, bár mondjuk én könnyű szerrel tudok ugrándozni a műsorok között, főleg, ha elfogynak a részek. Ilyenkor mindig bánom, hogy nem tudok várni, mert hétről hétre borzalmasan izgulok, míg az új részek kijönnek, akármilyen stílusról is legyen szó. Viszont sosem voltam olyan, aki nem tud várni a feliratra, talán egy részét néztem meg a Flash-nek, mert iszonyatosan kíváncsi voltam, hogy ki Savitar (hihi), de ennyi. Azt hiszem, hogy én úgy vagyok a jó sorozatokkal, mint régen a könyvekkel, egyszerűen olyan szinten beletudom magam élni, hogy konkrétan sírok, nevetek, rosszul vagy épp boldognak érzem magam a szereplők sorsát látva, főleg most, mikor kialakultak az új konfliktusok a tetőpont során. Imádnám, ha az lenne a munkám, hogy sorozatokat elemezzek, nem biztos, hogy jó lennék benne, de tuti élvezném. A legtöbb főszereplő munkásságát követem Instagramon, mert annyira megszeretem őket. No de nem is beszélek többet, mutatom őket, lehet pár ismerős lesz a régi posztból, de azért ismét megmutatom őket. ;)

Supergirl

Az előzőben nem volt benne, de ez lett a kedvenc DC sorozatom, talán azért, mert itt a főhős éppen egy nő, de azért is, mert Kara személyisége nagyon közel áll az enyémhez. Imádnék újságíró és közben szuperhős is lenni, mennyire menő már? Az első évad volt a kedvencem, mert Cat még benne volt, de azóta is töretlen a siker egyébként. Melissa Benoist egy csodálatos színésznő, már a Glee-ben is nagyon szimpatikus volt, de az, hogy vannak részek, amiben így Supergirl-ként is énekel, főleg Flashel karöltve, na az *-*.  Sokak nem kedvelik ezt a sorozatot, mert nem olyan összeszedett, de egyébként én teljesen elégedett vagyok vele, annyira nem vagyok tisztában az összes DC szállal, de amit ismerek, azt mind felfedeztem már töviről hegyire, és szerintem tök jó, hogy nem ragaszkodnak teljesen a képregényekhez. A csavar a színészekkel pedig még mindig nagyon tetszik a CW-től, Supergirl nevelőanyját az a színésznő alakítja, aki az 1984-es filmben Supergirl-t magát alakítja. A nevelőapját pedig a régi a Lois és Clark Superman-je alakítja. No, de visszatérve, ez már a harmadik évad és imádtam az előzőben Őt és Mon-el-t, de most, úgy sajnálom ezt a szálat. Való életben (is) együtt vannak és jól esik a lelkemnek ez a kapcsolat, ne kérdezzétek miért, csak jó látni. Cukik.

3 évad
2015 óta

Flash

Talán mostanra forrotta ki magát erőteljesen, de néha nem értem Barry döntéseit. Az előző évad borzasztóan szomorú volt, ebben pedig még nem állt össze számomra a kép, de maguknak a szereplőknek sem, szóval nem vagyok annyira lemaradva. Egy hangyányit furcsa, hogy ennyi meta van a csapatukban, talán ezt picit túltolták, mert így simán megmenthetnék az egész Földet, nem csak Central City-t, de sebaj. Azt viszont sajnálom, hogy Kid Flash nem igazán van benne ebben az évadban és Jesse sem, pedig őket nagyon szeretem. Jujj viszont, hogy Iris karakterét ennyire nem szeretik azt nem értem, lehet csak azért, mert lány vagyok, engem egyáltalán nem zavart annak idején ez a "We are the Flash" kijelentés, hát ha Barry elfogadja, akkor mi miért ne?! :D Tetszik, hogy nem gyorshajtó a gonosz ebben az évadban, mert már picit rossz volt nézni Barry-t, hogy nem sikerül túlgyorsulnia senkit. Ez a másik nagy kedvencem, rögtön megnézem a részt, mikor kijön felirattal.

4 évad
2014 óta

Arrow

Nos itt történt egy pici katyvasz, mert a 4. évad feléig jutottam azt hiszem, majd ott abbahagytam. Dani elkezdte nézni az 5. évadot mikor kijött és elmesélte mindegyik részt, hogy mi történt, így úgy éreztem, hogy nem maradok le semmiről, aztán pedig az utolsó részt megnézette velem, szóval minden világos volt. Így hát hiányok nélkül kezdtem el a 6. évadot, mikor kijött az ősszel. Tudom, hogy ez egy pici csalás, de jól elvagyok így most vele. Nagyon tetszik a kisfiával való szál és az is, hogy összeházasodtak Felicity-vel♥ Viszont az, hogy nem akar Green Arrow lenni, no aaaz kiborít, megértem ugyan, de szerintem John nem való erre a feladatra, meg hát neki is van pici gyereke. Na de amit nem bírok, az, hogy Laurel-t miért hozzák folyamatosan vissza. Értem én, hogy fontos a képessége, így a nem tudom hanyadik Földről, de nagyon nem bírom szegényt, meg azt, hogy elgyengíti Quentint.

6 évad 
2012 óta

Black Lightning

Ez az új sorozat. Ahogy eddig így leszűrtem, egy olyan férfiról (és lányairól) szól, aki szuper erővel rendelkezik, viszont ember, szóval sérülékeny, ezért egyszer már abbahagyta a hősködést a lányai miatt (ismerős Arrow szál). Amikor viszont újra szükség lesz rá újra felölti a ruháját, amit ezúttal nem valami számítógépes barát csinál, hanem egy öltöny boltos férfi, aki nagyon szimpatikus. A rész végén viszont kiderült, hogy a lányainak is van valamiféle képessége, de nem ugyan az, mint az édesapjuknak. Ígéretesnek tűnik, kíváncsi vagyok, hogy pár hónap múlva mit gondolok majd róla.

1 évad
2018 óta

Riverdale

Ez végre nem szuperhősös, viszont ugyan az gyártja, mint a másik négyet. Nagyon szeretem ezt, mert amellett, hogy rejtélyes tele van nagyon szimpatikus színészekkel is, akik nem csak azért szimpik, mert amerikai középiskolások, hanem azért is mert érdekes a karakterük. Kedvenc párosom nem meglepően Betty és Jughead, annyira különböznek, hogy ez az, amire azt mondják, hogy az "ellentétek vonzzák egymást". Valamiért a képregényt itt is átírták, de örülök neki, mert szerintem így sokkal inkább a rejtélyekre helyeződik a hangsúly. Blackhood kiléte elég kétes, de annyira meglepődtem, mikor először elkezdett Betty telefonja a Lollypop-ra csörögni, akkoriban kezdtük el tanulni a lánytáncot és hát képzelitek mennyiszer hallottuk, Dani csak picit mászott tőle falra, nem nagyon. :')♥ Meglepő, de számomra Cheryl karaktere annyira szimpatikus, mint Betty-é, mindkét lányban van valami, ami hasonlít hozzám, s tudjátok, hogy megy ez, mindig azok a szimpatikusak, akik hasonlítanak ránk. Viszont én kicsit nagyon megijednék, ha valaki csak úgy hívogatna, jajj. 

2 évad
2017 óta

Oltári csajok

És a kakukktojás egy magyar gyártmány, amiről egyszerűen nem tudok rosszat mondani. Imádom a karaktereket, a történetet, azt, hogy folyton izgulok a három lánnyal, hogy sikerüljön nekik minden. Itt is vannak ám kedvenceim, Piros és Kornél karaktere annyira cuki, hogy én örülnék az egyik legjobban, ha ők a való életben is összejönnének, mert egyszerűen összeillenek, amennyire én megtudom ítélni. Olyan kis szép az egész amúgy, szeretem, ha egy sorozatot szép időben vesznek fel, mert valahogy az a hangulat látszik az egészen. Múltkor volt egy jelenet, amikor Kornél hazavitte Rózsát a kórházból a kicsi lakásába, a srác anyja pedig rózsákat lógatott le a plafonról, de annyira szép volt, hogy nekem egyszer meg kell csinálnom. Sajnos csak 100 rész van a sorozatból, így előreláthatóan, nem akarom, hogy vége legyen!♥

1 évad
2017 óta

Nektek mik a kedvenceitek? Szeretitek a magyar gyártásúakat?
Sok puszi, Brigi♥

4 megjegyzés:

  1. Mennyi szuperhősös sorozat, nem is értem eddig mért nem kezdtem bele egyikbe se! Meg, hogy az én beszámolómból, hogy maradhatott ki a Riverdale, nagy hiba. Egyebként imádtam ezeket a képeket, nagyon ötletes!💖

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ideje elkezdeni, még, ha Marvel rajongó is vaaagy :P
      Hihi képek ötlete kipattant, köszönöm! ;)

      Törlés
  2. A Supergirlt én is szeretem, csak lemaradtam vele. Az Arrowt is néztem egy időben, de nem fért bele a többi sorozat mellé.

    Lucifer, Vikingek, Trónok Harca, The Crown, Stranger Things, Dark, 13 reasons why, Preacher, Agymenők. Ezeket nézem.

    Meg a régi kedvenceket is újra szoktam nézni. Most a Jóbarátokat, utána majd jön megint a SATC és a Gossip Girl. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Lucifer nekem is felkeltette érdeklődésemet, de még nem jutottam el odáig, hogy el is kezdjem :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...