2018. január 2., kedd

BULLET JOURNAL | December



Sziasztok!

Először én nem a 2017-es évet szerettem volna úgymond lezárni, hanem még a decembert, hiszen szokásos módon értékelem az egész hónapot, visszaemlékezem a legjobb és legfontosabb pillanatokra és ezt semmiképpen sem szerettem volna kihagyni, hiszen ez a hónap iszonyatosan mozgalmas és sorsfordító volt. Kezdem a legelejéről, bár ebben a hónapban sok személyes poszt volt, remélem nem bánjátok, ha kicsit ismétlem önmagam. Első napján moziba mentünk, megnéztük a Gyilkosság az Orient expresszen-t (amit nem olvastam, ezért végig izgultam, hogy ki lehet a gyilkos). Még december elején karácsonyi vásárokat jártunk körbe, ezután jött a mikulás, ami idén a suliban pöppet elmaradt, de itthon annál jobban telt. És akkor jött a december 9.-e, ami már egy jó ideje fontos dátum volt az életemben és remélem nagyon sokáig még az is marad, hiszen a szalagavatóját nem felejti el az ember, főleg ha csodálatos volt. Az after is egészen jó volt, de ha bővebben szeretnétek róla olvasni itt a poszt. Az azt követő hetem szerencsére eléggé lazán telt, ki kellett magamat pihenni, de kikapcsolódás gyanánt a mozi mindig jó ötlet, így beültünk Danival megnézni a Megjött apuci 2-t, nagyon jó kis karácsonyi hangulatot teremtett, jókat nevettünk rajta. Ezután jött a bécsi kirándulás, amit minden decemberben nagyon várok, szerencsére sosem térek haza képek nélkül onnan. ;) Az iskolánkban van egy olyan hagyomány, hogy a karácsonyi műsor után a végzős diákok (aki szeretne) angyalnak öltöznek és szaloncukrot osztogatnak a többieknek, nagyon vártam ezt a pillanatot már elsős korom óta és már ezen is túl vagyunk, el sem hiszem! :'( Szünetben megpróbáltam minél többet pihenni, a karácsonyt Danival már 23-án elkezdtük, amikor is megkaptam életem első repülőjegyét, méghozzá nem akárhova, Rómába megyünk februárban és már alig vároom!! Nagyon szeretnék róla Nektek készíteni egy különleges beszámolót, remélem sikerül! A családommal szokásos módon ünnepeltünk, szép volt ez az ünnep és nagyon finomakat ettem, mint mindig. Ezt a hetet sem lehetett mozi nélkül kibírni, így a várva várt Star Wars nyolcadik részét néztük meg, ami szerintem az egyik legjobb rész lett, imádtam minden percét, sőt még a könnyem is majdnem kicsordult. Ezután már csak a szilveszter éjjel maradt ebből az évből, ami nagyon szuperül sikerült, bulizni mentünk és talán ez volt a legjobb szilveszterem, olyan emberekkel töltöttem, akiket szeretek. Boldogan léptem át 2018-ba, amit most még pár hétig nehezen fogok felfogni, de remélem, hogy teljesen más lesz mint 2017, s ha szeretnétek megtudni, hogy miért szeretném ezt, akkor jelezzetek vissza felém, hogy kíváncsiak vagytok-e az évértékelőmre.


Remélem Nektek is nagyon jól telt a december!
Sok puszit küldök Nektek!♥
Brigi

6 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...