2018. január 14., vasárnap

SZEMÉLYES | Ticket to ride



Sziasztok!

Mikor ma felébredtem, gyanútlanul mentem az ablakhoz,s mikor felhúztam a redőnyt elém tárult az a látvány, amit minden hóimádó várt, mióta beköszöntött a hideg és az összes fáról lehullottak a levelek. Egyből támadt egy gondolatom, mégpedig arról, hogy csodálatos téli fotósorozatot készíthetünk ebben a mesebeli időben, hiszen szinte minden érintetlen volt még (kivéve egy cica lábnyomait a kertünkben). Dani egyből belement és egy finom kis reggeli után el is készülődtünk erre a rövid, de annál hidegebb távra. Mikor ideköltöztünk sok tervem volt a kerttel, hiszen elég nagy (főleg a panel után :') ) és mindenféle dolgot lehetne vele csinálni, bár még nem volt rá érkezésünk, mert ez nem egy könnyű dolog. Viszont szeretnék majd egy szép kis hintaágyat, hangulatos kis tűzrakót hozzá illő ülőkékkel, hogy majd jó kis kerti partikat tarthassak nyaranta. No de még koránt sincsen nyár, sőt még előbb a tavaszon is túl kéne esni, ami talán életem egyik legnehezebb időszaka lesz, bár már most sem könnyű. Ti, hogy döntöttétek el, hogy hova mentek gimi után? Borzalmas érzés erre gondolni, mert én általában menekülök ezek elől a gondolatok elől, amikről tudom, hogy bizonytalanok. 
Visszatérve a télre, szerintem igen is kell néhány ilyen nap, amikor az ember tud a hóra koncentrálni, el tud menni fotózni, s szép emlékeket gyűjteni. Még szánkóra is pattantam, bár már nem tudom mióta nem ültem ezen a kis szerkezeten, de jó érzés volt.♥ Kár, hogy a hó ilyen hideg és az is, hogy hamar "tönkremegy", de mikor még szép és úgy érzed csak a tiéd, addig csodálatos érzés kint lenni, még akkor is ha lefagynak a kezeid vagy ha nem úgy sikerül egy kép, ahogy azt elsőre eltervezed. 
Egyébként a cím valószínűleg furcsa lehet sokatoknak, de nekem a hóról mindig a Beatles Ticket to ride című száma jut eszembe, mert a Help! című filmben olyan hangulatos jelenetet raktak össze alá, hogy nagyon megmaradt bennem. Egyébként imádom azt a filmet, de a zenekart is nagyon, főleg ezt a korai időszakukat. 


Nos ez a poszt kissé beszélgetősre sikerült, de remélem nem bánjátok! Nagyon tetszenek a képek, szerintem hasonlóra sikerült, mint az őszi fotósorozatom, amit nagyon szerettem. Igazából leírom ide Nektek, hogy miket viseltem, mert ez felfogható egy outfit bejegyzésként is.

coat : Ralph Lauren // jumper, gloves : H&M // jeans : Reserved // boots : Retro // hat, scarf: C&A // watch : Daniel Wellington // bracelet : Paul Hewitt // necklace: Zenzero // camera: Canon 1200d // képek: Dani♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...