2018. április 18., szerda

Kedvenc Baleás termékeim



Sziasztok!

Már egy ideje terveztem megírni ezt a bejegyzést, csak valami miatt mindig eltolódott, de azt hiszem most itt van a pillanat, és a megfelelő alkalom, hogy a kedvenc Baleás termékeimről meséljek Nektek is egy kicsit. Lehet, hogy lesznek olyanok, amiket Ti is használtok/ használtatok, hiszen ez egy nagyon elérhető márka. Mint az árakban, mint abban, hogy a dm üzleteit országszerte nagyon sok helyen megtalálhatjátok. Nagyon sok olyan termék van, amit már nem is tudom hányadszorra veszek újra, bár nem állítom, hogy ennél nincsenek jobbak, egyszerűen csak nekem ezek váltak be. 
Leginkább hajápoláshoz van közük a termékeknek, de vannak arcápolásiak is, és egy tusfürdőt is tettem a listára, de azt hiszem azt már nem lehet kapni. 
Egyébként a Balea termékeit az árfekvésük és a jó minőségük mellett azért is szeretem, mert cruelty-freek. Mondtam már Nektek többször, hogy nem igazán szeretek olyan dolgokat használni, amiknek a cégük állatokon tesztel, szóval nekem ez egy fontos szempont, ha egy új terméket vásárolok. Sőt ezeknek a dm saját-márkás termékeknek nagy része vegan is, ami annyit tesz, hogy nem használtak benne állati eredetű összetevőt. A listámon négy ilyen termék is van, bár bevallom őszintén én ezt annyira nem szoktam figyelni, mert nem vagyok vegan, nem is bírnám ki, csak ha valakinek ez fontos, akkor mindenképpen megéri megemlítenem egy ilyen "ismertetős" posztban.
Az összes flakon hátulján olvasható, hogy bőrgyógyászatilag tesztelt, nekem még nem volt semmiféle problémám velük, de azért nem árt utánanézni ezeknek a dolgoknak. 
A közelben nálunk több Dm is van, de én a Pólus bélit szeretem a legjobban, mert én ott sokkal jobban érzem magam, mint az Árkádban, ott általában sokan vannak, nem ismerem az eladókat, nem úgy, mint az előbb említett üzletben. 

Hajápolás


Elég szkeptikus voltam a száraz samponokkal szemben, még egy-két éve, mert nekem nagyon sötét a hajam, s féltem, hogy látszik a por a hajamon, amikor is az egyik ismerősömnél láttam ezt a sötét hajra valót, és kérdeztem, hogy neki bevált-e, s igennel válaszolt, szóval gondoltam kipróbálom. Meg is tettem, hiszen 449 Ft-ba kerül, így ha még nem is válik be, nem vesztek vele sokat, de szerencsére eléggé megszerettem. Sajnos mikor felviszem látszik a hajamon egy kicsit, de ha rendesen kifésülöm, s lerázom róla a feleseget, nagyon hatásos. Nekem eléggé zsírosodásra hajlamos hajam van, így mindenképpen nagy hasznát veszem. Egy furcsa dolgot figyeltem meg, de nem csak ezzel a termékkel kapcsolatban, hogy az elején még annyira nem tökéletes a használat, de a harmadik vagy negyedik alkalommal már jobban tudom kezelni (vagy nem is tudom), s akkor kicsit hatékonyabbnak érzem, bár lehet, hogy ez hülyeség. 
Fontos, hogy felrázzuk használat előtt, mert a pici szórófej hamar el tud dugulni, szóval még használat után egy zsepivel is letörölhetjük, nehogy eltömődjön. 
Ez a termék vegan.


Mikor levágattam a hajam elhatároztam, hogy többször fogom göndöríteni, így biztos voltam benne, hogy nekem szükségem lesz egy hővédő sprayre, szóval utána néztem Krémmánián, hogy melyiket javasolják a legtöbben, de megfelel minden szempontomnak, s végül erre esett a választásom. 
Nagyon kellemes illata van, általában hajformázás előtt szoktam befújni vele az egész hajamat szárazon, de csak annyira, hogy ne áztassa el, mert egyszer véletlenül sikerült így tennem, s nem bírtam begöndöríteni rendesen, de ez csak az én bénaságom. 220°C-ig védi a hajat a kiszáradástól és a roncsolódástól. Nagyon könnyű a használata, szeretem az ilyen kiszerelésű dolgokat, mindig az ablaktisztítóra emlékeztetnek, de ezeket tényleg kényelmes használni. Az ára 599 Ft.


Mikor a szalagavatós frizurámat terveztük Anyuval, biztosak voltunk benne, hogy egy gyenge minőségű hajlakk nem fogja megtartani az erősen egyenes hajamat, így mindenképpen keresnem kellett egy erős hajlakkot, s e mellé még egy hasonló tartású hajhabot, az utóbbit a Rossmannban találtam meg, de a hajlakkot a Dm polcáról vettem le, hiszen csak itt találtam 7-es erősségűt.  Nagyon olcsó volt, így nem hagyhattam ott 599 Ft-ért. Meg kell mondjam, hogy a szalagavatón nagyon agyon volt fújva a hajam, nem is esett szét a 4 tánc közben sem, sőt még az aftert is jól bírta. Azóta csak mikor göndörítem a rövid hajam, szoktam csak használni, de teljesen megvagyok vele elégedve. Nagyon finom illata van, kicsit alkoholos, mikor kifújom, de nekem olyan, mint a Baileys, amit nagyon szeretek.. Nem szokott tőle összeragadni a kelleténél jobban a hajam, s ki is lehet belőle fésülni. Elvileg UV szűrő védi benne a hajat, s emellett még B5 provitamint is tartalmaz, hogy hidratálja azt. 

Arcápolás

Olajos szemfestéklemosó vízálló sminkhez
100 ml

Azt hiszem ezt a terméket használom sminklemosáshoz, mióta elkezdtem rendszeresen sminkelni, szóval kb 4 éve. Nagyon szeretem, mert a vízállót is simán eltávolítja, nincsen semmiféle illata és alkoholt sem tartalmaz. Ebben is található B5 provitamin, és a leírás szerint kontaktlencséseknek is tökéletes, hiszen kíméletes. Használatkor felrázás után egy vattakorongra teszek egy keveset s letörlöm a szemöldökömről a festéket és a szemsminkemet. Elég sok ideig elég szokott lenni, szerintem csak 3 havonta, ha nem ritkábban szoktam venni, pedig minden este használom. 399 Ft-ba kerül, van belőle nem kétfázisú kiadás is, abból is használtam már, de nekem az nem vált be. 
Vegan termék.

Micellás víz
400 ml

Régen a Garnier micellás vizét használtam, de már egy ideje megváltam tőle, nem csak az állattesztelés miatt, hanem a szaga miatt is, kicsit poshadt volt, nem tudom miért.. 
Gondoltam kipróbálom a Dm, akkor még új micellás vizét, ami a kiszereléséhez képest iszonyatosan olcsó, csak 999 Ft, szóval számomra sokkal jobban megéri, mint szinte bármelyik más. Vegyes és érzékeny bőrre ajánlott, s az enyém inkább az előbbi, néhol olajos, néhol száraz, de sosem jó. 
Mindig a kétfázisú olajos lemosó után használom, hogy lemossa azt az érzést, s még inkább lemossa a sminket az arcomról. Önmagában ritkán szoktam használni, ha mégis, akkor tapasztalataim szerint habzik, s nekem ez annyira nem szimpatikus. A szempillaspirált sem annyira szedi le, mert általában vízállót használok. De arra, hogy megtisztítsam az arcom, nekem tökéletes. Az összetevői közt panthenol, glicerin és hamamelis víz van, s egyébként ez is illatmentes, mint a micellás vizek általában, tehát nem irritálja a szemet, s az arcot sem. 

Born to be lazy arcmaszk
1 db


Azt hiszem ezt már nem árulják, de a Dm-nek mostanában nagyon sok jó fátyolmaszkja van, használtam a múltkor a fekete szeneset is, s meglepődtem, mert mikor belenéztem a tükörbe úgy néztem ki, mint Fatia Negra a Szegény gazdagokból. 
Szóval ez a maszk a lajháros kollekcióból van, iszonyatosan finom illata volt, de nem olyan, mint a tusfürdőnek, ez picit jobban tetszett nekem. A fátyolmaszkot 10 percig kell a megtisztított arcon hagyni, majd a felesleget bele kell masszírozni az arcba, hogy tökéletes legyen a végeredmény. Jó, nem azt mondom, hogy egy ilyen maszktól csodákat lehet várni, de azért egyszeri használat után is érződik, hogy puhább lett az ember bőre. 299 Ft, de a többi maszk is, ami fátyol, ennyibe kerül, az aktívszenes is.
Vegan



Testápolás

Born to be lazy tusfürdő
300 ml

A maszkhoz hasonlóan ez is a lajháros limitált kollekcióból volt, csak elraktároztam belőle. Ennek is nagyon kis finom gyümölcsös illata van. A Balea tusfürdőit nagyon szeretem, nem csak ezt, szinte mindig olyat használok, kivéve most, mert még a karácsonyi kalendáriumosakat és az ajándékba kapottakat használom, de persze nem sajnálom, hiszen azok is szuperek!
Nagyon jó áron vannak ezek is a boltokban, 269 Ft egy ilyen tusfürdő, attól függetlenül, hogy limitált-e avagy sem. Jól habzanak és kellemes az illatuk, nem nehezítik el a bőrt, s nem is szárítják azt. Ennek a hátulján külön említést kapott az is, hogy pH-bőrsemleges, bár azt hiszem a többi is az, de nem szeretnék butaságot mondani. 
Vegan


Remélem tudtam Nektek valami újat mondani, esetleg újat mutatni. 
Nektek melyik a kedvenc Baleás terméketek? 
Sok szeretettel, Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett a bejegyzés Brigi! :) Van jó pár termék, amit szívesen kipróbálnék a jövőben, köszi a cikket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett a poszt!! Remélem, hogy Neked is beválnak majd :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...