2018. április 14., szombat

OUTFIT | Glamour napok 2018 tavasz



Sziasztok!

Nem bírtam várni azzal, hogy megmutassam Nektek ezeket a darabokat, amiket sikerült beszereznem az idei Glamour napok alkalmával, így hát tegnap délután fotóztunk kicsit a közelben. Gondoltam, így egy outfit bejegyzés keretein belül könnyebben látszódnak a dolgok, mint egy haul posztban. 
Szeretnék még egy posztot, de sajnos nem vettem annyi mindent, hogy komplett szettet tudjak összeállítani, szóval lehet, hogy lesznek benne olyan dolgok, amiket nemrég vettem, még meglátom. 
A kívánságlistás posztban benne volt a felső és a szandál is, egyszerűen nem tudtam őket otthagyni. A felsőből jött velem egy kék színű is, annyira szép tavaszi színe van! Nagyon jó pamut anyagból vannak, kicsit bő az aljuk, de így egy szűk fazonú nadrággal jól mutat, vagy esetleg egy magas derekú mom jeans-el is, ha betűrjük. A szandálból az utolsó 37-es párat hoztam el a Pólusból. (Az Árkádban egy darab ilyen szandál nem volt, nem tudom miért) Még kicsit szoknom kell ezt a szandált a lábamon, hiszen biztosan fel fog törni, de nekem a sarka annyira tetszik, hogy el sem tudom mondani! Mostanában nagyon bele vagyok zúgva az ilyesmi hímzett mintákba, legyen akármin.
A táska pedig, jajj ez a táska. Egyszerűen szerelem volt első látásra, a Deichmannban leltem meg, pedig Daninak mentünk cipőt nézni. Ott volt a bejárattal szemben a cipők felett, s annyira elragadott ez a rózsaszín, s a rózsás minta, hogy egyszerűen fájt volna a szívem, ha otthagyom. Erre sajnos nem volt kupon, így 6900 Ft-ba került, és egyébként ezt az Árkádban vettem. A mérete elég különleges, nem is túl nagy nem is túl kicsi. Ezen felül csak egy pántja van, a tetején, és van hozzá egy vállpánt, ami olyan, mint középen az a fehér-rózsaszín szalagszerű istentudja micsoda, ez annyira nem tetszik, mert ez az anyag nekem kicsit sportos ehhez a táskához. Patentos a táska, s azokat nagyon szeretem, mert könnyebben tudok vele bánni, ha csak az egyik kezem szabad.  
 Egyedül a nadrágom az, amit nem mostanában szeretem be, hiszen ez már vagy 2-3 éve megvan. Nagyon szeretem, Hádás darab, de ez az egyetlen szűk farmerom. 
A helyszínről még pár szót ejtenék, mert emellett sem tudok szó nélkül elmenni. Erre járunk reggelente Danival kocsival, mert a főúton dugó van, s tegnap reggel vettem észre, hogy milyen gyönyörűen mutatnak a fák, s a lehullott szirmaik ezekkel a halvány rózsaszín kerítésekkel. Egyszerűen gyönyörű itt! 


top: H&M // jeans: Háda // sandals: CCC // bag: Deichmann // sunglasses: Six // watch: AliExpress // smink: Soph x Makeup Revolution 

4 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...