2018. április 3., kedd

OUTFIT | Two shirts, same outfit



Sziasztok!

Mikor hétvégén vásároltunk, már akkor megfordult a fejemben, hogy ezt a nadrágot többféleképpen is lehet viselni, s a sors fintora volt az is, hogy a Háda próbafülkéjébe két olyan darabot vigyek be, amik egymástól teljesen különbözőek, mégis mennek mindketten a beige színű nadrágomhoz. Mostanában nagyon rákaptam erre a fazonra, már van vagy 5 ilyenem, igaz mind különböző színű, de nem lehet velük leállni, főleg, ha 2000 Ft-ért megtudom venni őket. Ez a naci Topshopos, s nagyon jó sztreccs anyaga van, kellemes érzetet nyújt, mikor rajtam van. Szeretem, hogy ekkora a hossza, bár nem tudom, hogy ez csak azért van-e, mert alacsony vagyok. A színe számomra tökéletes, nem túl világos, nem túl sötét, egyszerűen szép. Az ing és az elsőre ruhának tűnő felső is valahol 1500-2000 Ft között mozgott, nem tudtam őket otthagyni. Az ing picit oversized rajtam, egyébként nem annak szánták, de örülök, mert így kicsit megtudom kötni az alját. A másik felső virágos mintája ragadott el, először azt hittem, hogy ruha, de eléggé rövid ahhoz, úgyhogy maradtam a nadrágnál. Szeretem ezt az anyagot, nagyon lenge, nagyon könnyed, őszintén mondom, hogy a lemenő nap sugarai nagyon melegen sütöttek, nem fáztam benne, csak miután már elbújt a nap. A fodros ujjáért is odavagyok, s nem mellesleg az átlapolós, mell alatt húzódó darabokkal sincsen semmiféle ellenérzésem, szóval egyértelmű volt a választásom. 
A táska és a cipő már elég régi darabok, nem sokszor voltak rajtam az utóbbi 2 évben, valamiért ez a nude szín hiányzott a tavaszi ruhatáramból, de most jó érzés volt elővenni őket. Örülök, hogy nehezen válok meg a dolgaimtól, hiszen, így évekkel később is jó hasznát veszem ezeknek a kiegészítőknek, pedig anno azért tettem őket félre, mert nem voltak a kedvenceim. 
Egyébként, ha választanom kéne, akkor az inges look-ot részesíteném előnyben, de mindenképpen megszerettem volna Nektek mutatni, hogy egy ilyen fazonú nadrágot lehet többféleképpen, ugyanazokkal a kiegészítőkkel párosítani, s mégis más eredményt kapunk, ha két teljesen különböző felsővel tesszük ezt. 


trousers: Topshop // striped shirt, blouse: Háda // shoes, bag: Ázsia Center // sunglasses: Six // watch: Daniel Wellington
helyszín: Csömöri tó

Ui.: Szeretnétek még ilyen jellegű posztokat, ahol több stílust kombinálok más-más ruhadarabokkal?

Sok szeretettel, Brigi♥

7 megjegyzés:

  1. Maga nagyon szép kisasszony♥️

    VálaszTörlés
  2. Mindkettő nagyon csini! :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű, bár nekem a második outfit sokkal jobban tetszik :3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép mindkettő outfit! (: Mindegyik fölsőben benne van valami elegáns és kényelmes érzetet tud sugározni. Én szívesen látnék még hasonló bejegyzéseket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves, hogy ezt mondod! Megpróbálok még hasonlóakat készíteni! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...