2018. április 8., vasárnap

WISHLIST | Glamour napok 2018 tavasz



Sziasztok!

El sem hiszem, hogy jövőhéten máris Glamour napok vannak. Igaz, hogy kb csak fél év telik el a kettő között, de csak úgy elrepült ez az időszak. Kevesebb, mint egy hónap és máris érettségi. Ma túl vagyok az első választásomon is, ami remélem sikeres lesz!! Szerintem is fontos erről beszélni, de én csak azért nem szólaltam fel, mert én nem tudok annyi embert mozgósítani, mint azok, akik megtették ezt. No de a vásárlás, mint fontos áprilisi tényező nem maradhat el, összegyűjtöttem pár dolgot, amit szeretnék megvenni, de legalábbis megnézni a kuponnapok alkalmával, hiszen valljuk be, az a pár forint is sokat számít. Általában én mindig úgy időzítek, hogy a drogériás dolgokat a nulladik napokon megpróbálom elintézni (kivéve akkor, amikor az adott üzletben nincs az, amit kinéztem), hogy időt takarítsak meg, no meg a sok embertől is megpróbálom megkímélni magamat, hiszen úgy széttúrják a dolgokat, meg kifosztják a drogériákat, hogy csak ámulok. Egészen sok (számomra) új dolgot szeretnék kipróbálni a sminktermékek terén, de azért ruházati dolgok közül is mazsolázgattam párat. Lábbeliket mindenképp kéne beszereznem, mert eléggé megcsappant a számuk, de egy szép táskára még mindig fáj a fogam, csak úgy, mint egy jó övre vagy egyszerű feliratos pólókra. 
Ilyenkor nem tervezek sokat költeni, s a vásárlásaim után ritkán érzem úgy, hogy olyat vettem, ami igazából totál felesleges. Biztos említettem már Nektek, hogy elszoktam ajándékozni a ruháimat, de nagyon sok van, amitől nem tudok megválni, s emiatt felhalmozódik pár darab, amiknek egy része végül itthoni darab lesz, de azért jó pár év után jutnak el a ruháim erre a szintre. 
Örülök, hogy évről-évre egyre több kupon kerül bele ebbe a füzetbe, mert így sokan jól tudnak járni, főleg, ha amúgy is szükségük van egy adott darabra.

H&M

Levi's

Reserved

Tezenis

Intimissimi

Calzedonia

Fashion Days

CCC

Rossmann - Dekorkozmetika



NYX

JYSK

Vannak olyan üzletek, ahol nem néztem ki semmit, de tudom, hogy ha beteszem a lábam, akkor biztos találok valami olyat, ami megtetszik nekem. :)

Ti már összeállítottátok a listátokat? Mentek idén is a Glamour napokra?
Szeretettel, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...