2018. április 1., vasárnap

BULLET JOURNAL | Goodbye March



Sziasztok!

Arra gondoltam mostantól legyen a címben is és a főképben is látható, hogy én a hónapot búcsúztatom. ;)
El sem hiszem, de máris áprilist írunk. Valahogy úgy érzem, minél közelebb kerülök az érettségihez, annál gyorsabban telik az idő. Félek is és nem is, nem tudom, de azért várom, hogy vége legyen, s a ballagást is várom már. 
A március mozgalmas volt számomra, tele voltunk próbaérettségikkel, amik egészen jól sikerültek, pedig nem készültem fel még rájuk sem. A tablófotózás volt a hónap elejének legfontosabb időpontja, nagyon sokat gondolkoztunk, hogy milyen legyen a tablónk, de végül sikerült eldönteni (hellyel-közzel), a tablóképeink pedig esküszöm jók lettek. Majd, ha megkaptuk őket, akkor biztosan látni fogjátok, de sajnos addig nem tudom közzé tenni. Március 15-e miatt, az egyik szombatot a suliban kellett töltenünk, de igazából nem volt vészes, utána jobban élveztem a hosszú hétvégét. A nemzeti ünnepen el is mentünk megnézni Jennifer Lawrence legújabb filmjét, a Vörös verebet, ami iszonyatos tetszett nekünk Danival, igazán fordulatos, akció dús és külön plusz pont a csodapesti helyszínekért. 
Nem sokkal azután ünnepeltük meg Danival a 1,5 éves fordulónkat, aminek alkalmából elmentünk a Vapiano-ba vacsorázni. Meg kell mondjam, hogy isteni a pesto-s tésztájuk!! 
Voltunk ám többször vásárolni is, szerintem hamarosan láthattok majd pár olyan outfit összeállítást, amiben az új szerzeményeimet mutatom meg Nektek. 
Az utolsó napokban pedig megnéztük a legújabb Tomb Raider filmet, Alicia Vikander főszereplésével, aki szerintem nagyon jól megállta a helyét a fimben. Szeretem a színésznőt, s a Glamour magazinban van vele egy cikk, amitől még inkább szimpatikusabb lett a szememben. 
A tavaszi szünetet sajnos elmosni látszik az időjárás, de nem telik rosszul, sőt most úgy érzem, hogy pihenek. Elkezdtem olvasni egy könyvet, ami az irodalom érettségire kell, a címe Fahrenheit 451. Nem igazán szeretem az utópiákat, főleg nem a disztópiákat, de ez meg kell, hogy mondjam tetszik. A filmet is meg fogom nézni, mert a tételemhez is kell, de kíváncsi is vagyok, főleg azért, mert a két fontos női szereplőt ugyanaz a színésznő játssza, s még nem tudom miért. 
Április elsejei tréfát én nem szeretek tenni, de olvasni mindig jó érzés, főleg ha rájön az ember, hogy átverték. Várom, hogy mit tartogat számomra a bolondok hónapja, de már nagy a hajtás!!

Dani édes kutyája, Liza♥

Készítettem egy listát a Marvel filmekről (+ X-men, +Deadpool) 2008-2018-ig, hogy tudjam, melyiket láttam és még melyiket nem. A tojások pedig csak pont ide illettek, hiszen holnap ezek közül fogok odaadni a locsolóimnak egyet-egyet. A Marvel felirat mellé még érkezik majd egy Avengers logó is, de azt még nem sikerült szépen odaszerkesztenem :D.

Ui.: Szeretnétek olyan posztot, amiben leírom az abban a hónapban látott filmekről a rövid értékelőjüket? Nem csak azokról, amiket a moziban láttam, hanem, amit érdekesnek tartottam az elmúlt időszakban. Kérlek írjátok meg nekem!♥

Sok puszi, Brigi♥

4 megjegyzés:

  1. Érdekelne a havi filmlista ;)
    Csodaszép a BuJód most is! Imádom ezt a kék színvilágot! Valószínűleg ezért, mert ez a kedvenc a színem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett!! :) Akkor megpróbálkozom egy filmes poszttal :)

      Törlés
  2. Szia! Tetszett a bejegyzés, és igen közel az érettségi, ballagás együtt érzek. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...