2020. január 1., szerda

Milyen volt 2019? | Évértékelő



Sziasztok!

Sajnos nagyon sok helyen láttam, akiknek olvasom a blogját, hogy nem volt túl szerencsés a tavalyi évük. Igazából mindenkinek mást jelent egy-egy év, persze történnek jó és rossz dolgok is, ezt sajnos nem irányíthatja senki. Az életben el kell viselni ezeket a dolgokat, néha elgyengítenek, de végső soron megerősítenek minket, hogy újult erővel tudjunk nekikezdeni a friss évnek. 
Szerencsésnek mondhatom magamat akkor, hiszen nekem nem volt kifejezetten rossz élményem a 2019-es évben, sőt meglehetősen sok olyan dologban volt részem, amire ráaggathatom a "jó", "szuper", "tökéletes" jelzőket, s ezekből szeretnék Nektek párt kiemelni. 
Tudom a tavalyi évben a blog meglehetősen háttérbe szorult, de ahogy a második félévem tervezett órarendjét elnézegettem, szerintem most lesz időm a kis dédelgetett gyermekemre. Nagyon sok posztot már beterveztem, remélem gyarapodhat az itteni családunk is, hiszen az Instagramon nagyon sokan jeleztek nekem vissza, szinte az összes posztom kapcsán, így az hihetetlenül boldoggá tesz engem, jó lenne itt is szuper aktívvá varázsolni a dolgokat!♥
Tehát azt tudom Nektek mondani, hogy jó volt az évem és nem azért, mert annyi minden történt, inkább azért, mert ami történt, (még, ha nem is volt olyan sok minden) az mind pozitív volt. 
Ezért is gondoltam, hogy kiemelek pár jelentős dolgot a 2019-es évemből, amiért hálás vagyok, ami boldoggá tett, amire mindig mosolyogva tudok visszagondolni és amiért elmondhatom, hogy igenis ez ott volt a szeren!
A sztorikat nem a legjobbtól a kevésbé legjobbig mutatom be, inkább próbálok egy időrendi sorrendet felállítani, bár lehet, hogy lesznek olyanok, amik egymást időrendben a valóságban átfedték. 


Levágattam a hajam!
Igaz, az első drasztikus változás 2018 januárjában állt be, ahol közel 60 cm-től szabadultam meg a hajhosszomból, mégis tavaly márciusban is meglehetősen látványosan levágattam az akkor váll alá kicsivel érő hajamat, mégpedig fül alá érőre. El sem tudom mondani, hogy mennyire megkönnyebbült a fejbőröm és a hajam egyszerre ettől a lépésemtől, hiszen azért ez is sokat számított "nekik". 
Ez persze azért is tett jót, mert megszabadultam az összes töredezett hajvégemtől, így a megfelelő ápolás mellett még most is tartom ezt a tendenciát, bár lassan ismét esedékes lesz egy fodrászkodás.


Fotózás-Kirándulás
Azzal, hogy meglehetősen fellendítettem a saját Instagram forgalmamat, még inkább szükségem volt arra, hogy elmenjünk helyekre és fotózzunk egy csomót. Dani ebben hű társam volt és az évek során rettenetesen sokat fejlődött a fotózásban és abban, ahogy kezeli a fényképezőgépemet, főleg, hogy abból is újat vettem év közepén. Tehát azért is hálás vagyok, hogy Dani végig velem volt ezeken a helyeken, így új közös élményeink lettek és azért is, hogy ezeket megtudtuk örökíteni. Tavasszal az egész virág-repertoárt sikerült lencsevégre kapnunk, több magyar várost is felfedeztünk együtt és még szuper randi helyszíneket is volt alkalmunk kipróbálni, remélem ez a szokásunk az új évben sem felejtődik el.


Mira (keresztelője)
Az unokahúgom még 2018 novemberében született, de persze azóta bearanyozza a mindennapjainkat azzal, hogy iszonyatosan aranyos, szép és édes. Májusban volt a kicsi keresztelője, a budapesti Szent István Bazilikában, amiben még nem voltam azelőtt, szóval megcsodálhattam annak is a szépségét. Egyébként nagyon érdekes ott egy keresztelő, egyszerre négy babát keresztel meg a pap, és sokkal rövidebb ideig tart, mint azt gondoltam. Miután megkeresztelték Mirát elmentünk egy kiadós ebédre a közeli Casa Pomo d'Oro-ba.
Az idő is annyira szép volt, pedig akkoriban az időjárás a bolondját járatta velünk, szóval mindenképpen szuper napot tudhattunk magunk mögött. A képek, amik azon a napon készültek, pedig magukért beszélnek.
Egyébként Mira hihetetlenül gyorsan megnőtt, szóval ezt tényleg csak akkor fogja fel az ember, hogy milyen iramban nő egy pici, ha a közelében van. ♥


20. születésnapom
Igen ám, betöltöttem a 20. életévemet 2019 augusztusában, bár még mindig senki nem néz annyinak, ami kissé idegesítő, de el kell fogadnom ezt is. A szülinapomon összegyúlt a család és a közeli barátaink is, amit ilyenkor nagyon élvezek, annyira szeretem őket.
Danitól kaptam egy óriási 20-as lufit és egy kis cuki répatortát 20-as gyertyával, amikről sikerült szuper képeket lőnünk, így fotón is megmarad az emlék.


Nyaralás
Danival ez már a sokadik közös nyaralásunk volt, bár idén mentünk el a második teljesen önálló utunkra, ezúttal kocsival Horvátországba. Az úti célunk Pula volt, ami engem már a képek nézegetésekor is hihetetlenül megfogott, mert egyszerűen mesés az óvárosa! Egy szuper kis apartmant béreltünk ki pár napra, közvetlenül a tenger mellett, annyira szép volt! Pula igazán alkalmas nyaralásra, mert fürödni és felfedezni is egyaránt ugyan annyit lehet. Lemásztunk egy szurdokba is, amit én akkora sikerélményként élek meg, még most is!
Az óváros pedig még jobban elvarázsolja az embert, hiszen olyan az amfiteátrum miatt, mintha Rómában vagy legalábbis Olaszországban járnánk.


Egyetem
Volt egy hosszú posztom erről, hogy júliusban kaptam az sms-t, hogy felvételt nyertem a Budapesti Műszaki Egyetem gazdaság-és társadalomtudományi karának kommunikáció-és média szakára. Akkor is már rettenetesen izgatott voltam, aztán jött a gólyatábor, ami a várakozásaimat is felülmúlta és már akkor is szuper embereket ismerhettem meg. Viszont, amikor szeptemberben megkezdődött a képzés a beiratkozást követően, nagyon pozitívat csalódtam. A csoporttársaim és a tanáraim egyaránt szuperek voltak az első félévben. Nem volt sok zárthelyim, annál inkább volt szükségem arra, hogy beadandókat írjak, méghozzá nagyon sok beadandót. Persze egyáltalán nem volt ez rossz, sőt! Számomra komfortos írásban kifejeznem a gondolataimat, lásd itt ez a blog. ;)
No, de az is tök szuperül jött ki, hogy a vizsgaidőszakom csak most januárban fog kezdődni és csak egy vizsgám lesz ebben a félévben, bár az nem lesz könnyű.
Szuper emberekkel sodort össze az élet, nagyon családias lett a szakunkon a hangulat, mindenkit ismerünk, a tanárok is tudják a nevünket és még év végén egy karácsonyi húzást is csináltunk a többiekkel!♥



Tehát mindenképpen kijelenthetem azt, hogy ez egy sikeres év volt számomra, főleg az egyetem miatt, hiszen tudjátok kihagytam egy évet érettségi után. Mindenképpen jót tett nekem és tudom, hogy mindennek oka van, így nem bánkódom és már csak pozitívumként tudok tekinteni erre a dologra!
Köszönöm a családomnak, Daninak és az újdonsült barátaimnak, akik velem voltak és remélem lesznek is a következő évben/években!
Most jön a java!♥

Nektek, hogy telt az óév? 
Voltak jó és rossz pillanataitok? 

Ölel, Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper poszt volt. Örülök, hogy ilyen klassz volt számodra is 2019. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...