2020. január 22., szerda

Teszt | YVES SAINT LAURENT LIBRE



Sziasztok!

"A szabadság csábító, és ön tudja, hogyan lehet megszerezni. Tudassa ezt a világgal is! Az Yves Saint Laurent Libre Eau de Parfum közli ön helyett, hogy ön az, aki tud nemet mondani. Az, aki eldönti, hogy mi önnek a legjobb."

Mikor pár hónapja kijött az Yves Saint Laurent új parfümje, a Libre, rögtön megfogott már a kinézete is, aztán pedig mikor alkalmam adódott, megszaglásztam, mert nagyon kíváncsi voltam, hogy mit alkotott a márka. Most biztos kitaláljátok a következő mondatomat: "Már akkor hihetetlenül megfogott az illata, egészen különlegesnek tartottam." Aztán teltek múltak a hetek, megint bementem egy drogériába, megint az orrom alá tartottam az üvegcsét és még mindig tetszett, szóval elhatároztam, hogy előbb utóbb veszek magamnak egyet. Amúgy is épp elfogyott akkoriban a Giorgio Armani Sì Passione-m, szóval ez egy jó ürügy volt egy új parfüm beszerezésére. 
Rögtön el is újságoltam itthon, hogy mennyire jó illatot találtam magamnak, ráadásul nem csak az üvegben érezni olyannak amilyen, hanem rajtam is és szerintem illik hozzám. De aztán rögtön lebeszéltek róla, mert, lehet a Jézuska már beszerezte karácsonyra és nem kéne neki csalódást okozni, szóval ne vegyem meg. 
Így nem is vettem, de azért számítottam rá, hogy karácsonykor vár engem a fa alatt az ajándékok között. 


"Libre franciául szabadságot jelent, ami e csábító illat minden elemét áthatja. Mindazon erős nőknek való, akik a szabadságot teszik értékrendjük csúcsára. Úgy, mint az Yves Saint Laurent márka."


Az illatok leírásában még mindig nem vagyok egy expert, ezért is szoktam inkább lesni a hivatalos oldalakról, hogy miféle jegyek is kerültek bele egy parfümbe, mert annak mégis csak több értelme van, minthogy zöldségeket hordjak össze olyasmi illatokról, amiket mondjuk csak én érzek a parfümben.
Tehát, a Libre egy gyümölcsös illat, de semmi átlagos nincs benne (szerintem legalábbis) A leírás szerint a szívjegyben található narancsfa virága adja a gerincét az illatnak, melyet meglehetősen nagy magabiztossággal támaszt alá a petitgrain (keserűnarancs) és a levendula, valamint a mandarinolaj és a feketeribiszke. Ezek miatt a jegyek miatt gondolhatná azt az ember, hogy citrusos beütését nem tudja semmi sem elvenni, pedig de! A gyümölcsösséget a levendula mellett a jázmin játékossága teszi igencsak üdítővé, hiszen ezekkel virágossá varázsolja az illatot. Ezeket az aromákat egészíti ki a vanília, pézsma, ámbra és a cédrus frissessége, melyek csak megpecsételik a főbb jegyek határozottságát. 
Egyszóval: egyedi, vagyis erről sokan vitatkoznak, valakinek ez egy tömeg illat, valakit emlékeztet egy másik márka régebbi parfümjére, és valakinek (mint jómagam) ez egy különleges illat, mert nem volt szerencsém még egy ilyen parfümhöz sem eddigi rövid életem során. 


Mint az elején említettem, a csomagolása volt az egyik, ami elvarázsolt. Nekem van az a rossz szokásom, hogy egy termék külseje eltud csábítani, így kicsit elfogultan döntök a beltartalmával kapcsolatban, viszont itt ez csak egy plusz volt számomra. Egy nagyon sikkes, csinos üvegben kapott helyet a parfüm, melynek eleganciáját az aszimmetrikus fekete kupak, az azt kiegészítő arany lánc és az üvegen végigfutó arany YSL felirat adja. Mind a három méretnek jól áll ez a design, de szerintem a kisebb kiszerelésnek főleg. Nekem a 30 ml-es van meg, és nagyon tetszik, hogy még ezen a kis üvegen is ilyen szépen érvényesülnek ezek a kiegészítők. 


Pluszként még megemlíteném, hogy a parfüm kampánya is hihetetlenül tetszett nekem. Dua Lipa nagy kedvencem, nem csak a zenéi miatt, hanem amit, mint nő közvetít a közönség felé is. A reklámfilmek alatt hallható zene is kifejezetten el lett találva, kár, hogy nincs belőle teljes változat! 
Fifty pairs of shoes Vivi is készített a kampány során egy nagyon szép hangulatvideót, ami szerintem teljesen visszaadta azt, amit ez a parfüm szeretett volna közvetíteni a jelentésével kapcsolatban. Egyébként is szeretem ezeket a hangulatvideókat, mert valamiért olyan különlegesnek és szépnek tartom őket legfőképpen a vágások és a kameraállások miatt, nekem ez számít statisfyingnak.


Ti szagoltátok már ezt a parfümöt? 
Nektek mi most a kedvenc illatotok? 

Ölel, Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a parfüm, én is gondolkodom rajta, hogy tavaszra beszerzem. A másik kedvencem a YSL-től a Black Opium.
    Az utóbbi évben két kedvenc parfümöm volt, az egyik a Chloé Nomade, amit nyáron viseltem, a másik pedig a Versace Crystal Noir, ami most a téli illatom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Black Opium is egy szuper illat! A többit még szerintem nem szagoltam, de ha legközelebb megyek a Müllerbe, biztosan sort kerítek rá! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...