2020. január 15., szerda

Smink | REVOLUTION FOREVER FLAWLESS FIRE



Sziasztok!

Instagramon (@brigiis) tartottam egy kis hault arról, hogy miket rendeltem múlt héten a Pink Panda weboldaláról. Nem szoktam túl sokszor sminket rendelni, sőt boltban sem venni, mert nem annyira sokszor sminkelem ki a szememet a hétköznapokon, de mikor megláttam, hogy hatalmas leárazások vannak náluk, nem tudtam otthagyni párat. Ami azt illeti, szerintem életem végéig sem fog elfogyni ez az adag, ami érkezett, de azért majd megpróbálom kihasználni őket. 
Storyban megkérdeztem, hogy melyik palettával látnátok először sminket itt a blogon és ott Instagramon is és túlnyomó többségetek erre a palettára szavazott.
A Makeup Revolution Forever Flawless nevű kollekciójában kapott helyet (többek között) ez a Fire elnevezésű is. Mondjuk keresve sem találhattam volna jobb nevet neki, mert ha az ember megnézi, hogy milyen színek vannak benne, rögtön rájön, hogy ez tényleg tüzes.


Nagyon szuper paletta egyébként, jó minőségű. A fém dobozban 18 szín kap helyet, 6 csillámos és 12 matt, tele meleg színekkel, mint a narancssárga több árnyalata, piros-bordó, arany, bronz, fekete és egy citromsárga. Utóbbit mindenképpen szerettem volna már az első alkalommal kipróbálni, mert kíváncsi voltam, hogy mennyire pigmentált, de kellemeset csalódtam. Talán a képek nem adják vissza annyira az élénkségét, mint amilyen élőben volt. 
Egy átmenetes sminket készítettem a sárgától a barnáig, mert hát a név kötelez és muszáj voltam a tüzes vonalon maradni. 
Mondjuk ilyen sminket a mindennapokban sosem viselnék, de egy-egy buli alkalmával megfontolnám, ha menne a ruhámhoz. 


Alapozás után, először egy másik palettából egy nagyon világos alap színnel végigmentem a szemhéjamon (sajnálom, hogy ebben a palettában nincs ilyen világos alap szín), hogy egységes legyen. Ezután kevertem össze a három színt (Flame, Power, Ashes) a mélyítővonalamban, majd jól eldolgoztam. A mozgószemhéjamra a Lava árnyalat került, ami a kevésbé intenzív, mint elsőre tűnik, így az ujjammal vittem fel belőle. A szemzugomba pedig a már említett sárga, vagyis az Ignite került, nekem nagyon tetszik, szerintem több sminkben is kifogom próbálni! Szépen összemostam a színeket, hogy ne legyenek élesek a határvonalak és már kész is voltam. 
Az arccsontomra még tettem egy kicsi highlightert, amit szintén most rendeltem, nagyon illett a bronzos színe ehhez a sminkhez. 
És kész is voltam!


U.i.: NEM szponzorált, de szerintem érdemes benézni a Pink Pandára, mert nagyon sokat lehet spórolni és jó dolgok vannak náluk, hiszen egyik termék sem állatokon tesztelt!♥


Ti szoktatok ehhez hasonló, erősebb sminkeket viselni? 
Használtátok már ezt a palettát vagy esetleg egy másikat a kollekcióból?

Ölel, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...