2020. január 12., vasárnap

Mood board | JANUÁR



Sziasztok!

Azt hiszem sokan ismeritek a mood board fogalmát, de aki mégsem, annak elmesélem nagy vonalakban, hogy mi is ez a dolog pontosan. Magyarul ez a kifejezés csak annyit tesz, hogy "stílus tábla", és ez igazából szó szerint értendő. Általában a lakberendezők és a stylistok használják annak érdekében, hogy megjelenítsenek rajtuk olyan dolgokat, amik megkönnyítik a saját munkájukat, hiszen nagy vonalakban mindent tartalmaz, terveket, anyagokat, színeket, formákat, esetenként persze bútorokat vagy ruhákat is, amire szükségük van. Igazából szó szerint fordítva hangulat táblát jelent, vagyis segít teremteni egy hangulatot a munkához és végeredményhez.
Nos, ezt a dolgot már nem csak munkára használják az emberek, hanem csak úgy is, hogy összegyűjtsenek maguknak sok olyan dolgot, ami tetszik nekik, inspirálja őket és esetenként vágynak rájuk. 
Én is elkészítettem a saját mood boardomat, méghozzá kétféleképpen. Egy olyat, amin a képek mind Pinterestről vannak és nagyon tetszenek, tükrözik a tényleges hangulatomat ebben a hónapban vagy esetlegesen nagyon jó lenne éppen kibámulni egy párizsi ablakon. 
Ééés, ami kicsit más, az az, hogy elkészítettem egy nagyon hasonlót a saját képeimből is, igazából ezt csak kísérleti jelleggel csináltam, mert nem vagyok benne biztos, hogy a képeim, amiket készítek vagy feltöltök Instagramra, azok ténylegesen tükrözik majd hosszú távon a hangulatomat, de most ez teljességgel én vagyok januárban.
Óó és arra is gondoltam, ha tetszik Nektek és érzek rá elegendő affinitást, akkor mindenképpen havonta elkészíteném ezt a posztot, bár most a hónap közepén jutott eszembe, de lehetne majd a végén is akár, hogy az Instagramos képeim is helyet kapjanak benne. 

Igazából ebben a hónapban a bézs szín a mindenem, nem tudom miért, eddig is nagyon szerettem, de most valahogy ez a száraz, de napsütötte január hozta ki belőlem. Az öltözködésemben is nagyon domináns, folyton aranyszínű kiegészítőkkel társítom, sőt újabb kiegészítők után kutatok, mint egy bézs bokacsizma! 
A képeimet is nagyjából ilyen színekben próbálom elkészíteni, de, ha esetleg nem sikerülne, utómunkával kicsit rásegítek a dologra. 




Ti készítettetek hasonlót valaha?
Szeretnétek, hogy legyenek ilyen posztok?

Ölel, Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Remek ötlet ez a mood board, mindenképpen oszd majd meg a következő hónapokra készülteket! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem a mood boardokat. :) A cicás fotó nagyon aranyos! *.*

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...