2020. január 5., vasárnap

Outfit | GARBÓ ÉS ING



Sziasztok!

Mindig is nagyon sokat használtam a Pinterestet, de az utóbbi időben nem lehet lerobbantani róla, így esett meg az is, hogy böngészés közben találtam egy érdekes outfit inspo-t, mégpedig, hogy egy lány garbó fölé inget vett fel. Igazán érdekesnek gondoltam és még kerestem ahhoz hasonló képeket (bár hozzá kell tennem, hogy igazán keveset találtam). Nézegettem, hogy milyen jó ez, a stílusok összekeverésére, s hogy igazán modern utcai viseletet lehet ebből kihozni, így úgy gondoltam, kipróbálom én is. Két szuper garbóm jöhetett szóba egy fekete és egy fehér. A ruhásszekrényem előtt tanakodtam, hogy vajon melyik lenne a megfelelőbb, bár akkor még az inget sem választottam ki, így még nehezebb volt a döntés. Be kell valljam nagyon sok ingem van, mintásak és egyszínűek, bár mind visszafogott színű szerencsére, bár ez sem könnyítette meg a feladatomat. 
Eszembe jutott, hogy lehet inkább a szett többi részét kéne összeraknom, tehát egy kis idő múlva adott volt egy bő-szárú fekete farmer, s egy olajzöld bokacsizma (ami a karácsonyi ajándékaim egyike volt). Ahogy ezt végiggondoltam belehasított egy nyíl az agyamba, hogy jéé nekem van egy sötétzöld és fehér-pöttyös ingem, akkor az szuperül fog mutatni a fehér garbóval. Felvettem, de nem éreztem teljesnek a szettet, így pár kiegészítővel, mint egy nyaklánc, fülbevaló és óra (mind aranyszínű) feldobtam a dolgot és kivettem a teve színű kabátomat a szekrényből, majd indultam is, nehogy lekéssem a buszomat. 
Persze téliesítettem az összeállítást, hiszen az új évben eddig nem nagyon volt plusz a hőmérő mutatója szerint. Húztam harisnyát, vettem trikót és még egy pólót a garbó alá, hogy biztosan ne fázzak séta közben vagy, amíg a fotókat készítjük. Szerintem mindig érdemes alá öltözni a hidegben, mert nagyon sok kellemetlenségtől óvjuk meg magunkat! :)



kabát: Stradivarius // garbó: Lidl // ing: H&M // nadrág, táska, hajgumi: Reserved // bokacsizma: Deichmann // óra: Daniel Wellington 


Azt hiszem érdemes több street style inspo után kutatnom, mert ez is annyira jól sült el, hogy ezentúl több színkombinációban is kifogom próbálni a dolgot!
Ti szerettek képek alapján új dolgokat kipróbálni, legyen az akármi?

Ölel, Brigi♥

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a look. :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is tök jó. Bár ezeket tudni kell hordani. Nekem nem igazán menne. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is sok inspirációról gondolom ezt, ezért mindig próbálgatom a tükör előtt és csak akkor merem felvállalni az utcán, ha igazán jól érzem benne magam!
      És köszönöm! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...