2020. augusztus 12., szerda

Outfit | PIKNIK A BONPRIX-VAL



Sziasztok!

Már nyár eleje óta tervezgettem, hogy a kertemből jelentkezem egy poszttal, mert idén sikerült egészen csinossá varázsolnunk. Mindig is szerettem volna csak egy kicsit kifeküdni egy plédre a fűbe, olvasgatni vagy zenét hallgatni és közben süttetni magam, de eddig valahogy nem sikerült. Az időjárás sem kedvezett idén nyáron szerintem semmiben, ráadásul én is inkább a házban maradtam legtöbbször, ahol hűvösebb van sokkal, mint odakint. Most viszont végre volt időm, kedvem és még az idő is pont jó volt ahhoz, hogy egy kicsit kint legyek.
A Bonprix-tól rendelt ruháimat választottam erre a kis programra, mert pont annyira kényelmesek, hogy fetrengeni is lehet bennük. A rövidnadrágnak a szellős, vékony anyaga pont tökéletes volt a fülledt időben is, aminek a virágos mintájához kellőképpen passzolt a pólóm is. Utóbbinak van zsebe is, de nem is akármilyen! Egy kis csat is helyet kapott rajta, ami egészen feldobja az egyszínű felsőt. Szintén nagyon jó anyaga van, meglepően puha, viszont kicsit vastagnak bizonyult ebben a furcsa időben, ami eddig az augusztust jellemezte. Nagyon tetszik a színe is, amit leginkább a tégláéhoz tudnék hasonlítani, eddig nem igazán volt ilyen árnyalatú semmim, de úgy voltam vele, hogy nem lőhetek mellé. Szerencsémre a nadrág nem túl rövid, mondhatni tökéletes a hossza, így semmiképpen sincs rá alkalmam, hogy villantsak benne. Ami pedig az anyagát illeti, először azt hittem valamennyire átlátszó, de boldogan konstatáltam, hogy egyáltalán nem látszik semmi olyan, aminek amúgy sem kéne. Egyébként teljesen véletlenül passzol össze a nadrág virágmintájával, mert amikor a Bonprix oldalán a kosaramba tettem a termékeket, még nem is igazán raktam össze fejben, hogy pont kitesznek majd egy szettet. Viszont amikor megjött a csomag, meglepődve láttam, hogy árnyalatra pontosan megegyeznek egymással, így nem is kellett többet gondolkodnom a dolgon! Utólag már gyanakszom, hogy a tudatalattim kavart itt közbe a dolgokba, de egyáltalán nem bánom, sőt! :D
Ráadásul mostanában megint van kedvem olvasni is, így a szülinapomra kapott könyvet vettem elő, amiről majd egy másik posztban írok még. Örültem, hogy végre volt egy kis időm magamra, csendben a kertben csak én és a gondolataim elvoltunk. Szerintem megfogom ismételni ezt a dolgot, főleg akkor, ha az időjárás nem járatja a bolondját velem, mert néha pár percre bukkan csak elő a nap, mert a többi alkalomkor a fránya felhők kitakarják.


póló, rövidnadrág: Bonprix // napszemüveg: Sinsay // papucs: Deichmann


Nektek van kertetek? Szoktatok piknikezni?

Ölel, Brigi


*A bejegyzésben szereplő rövidnadrágot és pólót a Bonprix csapatától kaptam ajándékba a posztban való bemutatásért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...