2020. augusztus 2., vasárnap

Outfit | BONPRIX-VAL A BAZÁRBAN



Sziasztok!

Mindig emlegetem Nektek, hogy imádok turistáskodni Budapesten, mert annyi csodaszép hely van a fővárosban, hogy nekem is, mint tősgyökeres pestinek, megtudja mutatni valamelyik új arcát. Szeretek visszamenni helyekre, mert az évek elteltével teljesen más megvilágításba kerülhet egy-egy épület. Ilyen számomra a Várkert Bazár is, ami a felújítása óta az egyik kedvenc helyem a budai oldalon, hiszen amellett, hogy gyönyörű, csodálatos kilátás nyílik róla Pestre. Amikor a lemenő nap sugarai rávetülnek a neoreneszánsz épület falaira, valami eszméletlen látvány, sőt néha teljesen olyan érzés kerülget, mintha nem is Magyarországon lennék, hanem valahol teljesen máshol. 
Amikor a Bonprix oldalán nézelődtem és kiválasztottam az outfitem darabjait, még nem tudtam, hogy ennyire illeni fog ehhez a fent említett környezethez, viszont amikor kibontottam a csomagot és felpróbáltam a ruhákat, rögtön az jutott eszembe, hogy tökéletesen passzol majd a Bazár stílusához. Ez a szett számomra elegáns, de mégis van benne valami frissesség, a felső buggyos ujja és a nadrág bő szára miatt, egyszóval tökéletesen passzol az Ybl Miklós által tervezett épület sokszínűségéhez. 
Ami az összeállítást illeti, az ilyesfajta puffos ujjú felsőket pár évvel ezelőtt a pokolra tudtam volna küldeni, idén viszont egy csomó ilyet szereztem be, mert egyszerűen imádom őket. Milyen érdekes, hogy változik az ember ízlése, főleg a tinédzserkorához képest! Azt hiszem a blúzban a legjobb az ujja, már csak azért is, mert tüll anyagból készült, így meg sem érzem, hogy ott van. A pöttyök rajta pedig imádni valóak. A nadrág lenge anyaga és a megunhatatlan fazonja miatt került a kosaramba, nem bírok elszakadni a bő szárú nadrágoktól, főleg nem ebben a melegben, hiszen egy nyáresti sétához tökéletesek. A topánka pedig a fekete színe és egyszerű fazonja miatt, minden gardróbnak a kötelező darabja!


blúz, nadrág, topánka: Bonprix // óra: Daniel Wellington // napszemüveg: Sinsay


Ti jártatok már a Várkert Bazárban?
Szoktatok rendelni a Bonprix-től?

Ölel, Brigi♥



*A bejegyzésben viselt ruhákat a Bonprix csapatától kaptam ajándékba a posztban való bemutatásért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...