2020. augusztus 16., vasárnap

Teszt | TBS COOL CUCUMBER



Sziasztok!

A minap, amikor a szokásos bevásárlásomat tartottam, eszembe jutott, hogy be kellene ugranom a The Body Shopba, mert éppen kifogyóban van az arcpermetem. Sajnos az epres, amit használtam nem volt, így ezúttal egy mandarinos változat mellett döntöttem, ami szerencsémre még le is volt árazva. A pénztárhoz menet pedig azt is észrevettem, hogy a tavaszi uborkás kollekció darabjai is le vannak árazva, így egy tusfürdő is jött velem haza. Szerencsém volt, mert pár nappal később láttam, hogy a limitált kollekciót megszüntetik, így szinte az utolsó darabok egyikét hoztam el. 
Azért szeretem nagyon a The Body Shopot, mert nem csak arra figyelnek, hogy minőségi termékeket gyártsanak, hanem arra is, milyen öko-lábnyomot hagynak maguk után, mint cég. Azzal, hogy nem tesztelik a termékeiket állatokon, ami mellett teljes vállszélességgel kiállnak, egy olyan dolgot képviselnek, ami a mai világban az egyik legfontosabb. Szuper dolognak tartom azt is, hogy a flakonjainkat, ha kiürültek, visszavihetjük a boltba, amikért kedvezményt kapunk, de, ami a legjobb, hogy újrahasznosításra kerülnek a begyűjtést követően, hogy ismét valami szuper dolog tárolására használhassák. 
Ennél a tusfürdőnél is észrevettem egy iszonyatosan menő dolgot, mégpedig azt, hogy ez áll a flakonján: "With second choice cucumbers that wouldn't sell in supermarkets." Ami igazából annyit tesz, hogy olyan uborkákat használtak fel a termék elkészítéséhez, amik túl csúnyák voltak ahhoz, hogy eladhassák őket a boltokban.


"Hűtsd le magad ezzel az uborkás tusfürdővel, és élvezd üdítő hatását! Instant frissesség organikus cukorral - és még hidegzuhany sem kell hozzá. A Léhűtő Uborka kollekció minden tagját az élelmiszerláncok által nem árusítható, girbe-gurba, mégis ugyanolyan csodálatos uborkákkal tömtük tele, a pazarlás visszaszorítása érdekében. Cool, nemigaz?"

Egyébként ez is a szokásos TBS tubus, egy limitált kollekcióhoz illő címkével, amin kék alapon, zöld uborkák lebegnek. A tusfürdő illata elképesztő, friss és üde, egyből a kígyóuborka jut eszünkbe róla, de még a halvány zöld színe is tökéletesen passzol az egész vibe-hoz. Maga a termék géles állagú, emiatt könnyen, már kevés víz hozzáadásával is habzik. Már a használatkor is érződik a hűsítő hatás, de fürdés után még jobban esik, főleg a nagy melegben. Nagyon kellemes érzet a bőrnek, érezhetően puhává varázsolja azt. Sokkal jobb kedvvel jövök ki a zuhany alól, ha ezt használom, most a 40°C-ban, mert rengeteget számít ez a hűsítő hatás. És tényleg nem kell hozzá jeges fürdőt vennem, elég, ha a zuhanyzóban a csapot a kellemesen langyos fokozat felé fordítom.



Összességében szuper termék, örülök, hogy lecsaptam rá, lehet be kellett volna szereznem a citromos változatot is! Kár, hogy csak limitált ideig lehetett kapni.

Ti használtatok valamit ebből a kollekcióból? 
Szeretitek a termékeiket?

Ölel, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...