2017. május 10., szerda

Avon, Oriflame stb. | HAUL



Sziasztok!

Tudom, hogy már kezd sok lenni Nektek ez a haul bejegyzés mennyiség, de ilyenfajta ritkán szokott lenni, hiszen nem mindig van csak kifejezetten drogériás vagy szépségápolással kapcsolatos zsákmányom, de most egy ilyennel érkeztem, s remélem tetszeni fog Nektek!
Anyukám mindig szokott kapni Avon és Oriflame katalógust, s amikor eszembe jut elkérem tőle és belekukkantok. Nem nagyon szoktam találni, olyan sok mindent, de most a legtöbb termék akciós volt mindkét katalógusban, így válogattam kicsit. Megakadt a szemem az Avon katalógusban azon a pink matt rúzson (Pure Pink), amit az előző előtti bejegyzésemben is használtam, és nagy a szerelem azóta is. A minősége teljesen kiváló, tartós, nem annyira szárít és szép a fedése is, s az illata plusz pont! Aztán ugyanitt találtam még egy ápoló testradírt, aminek szintén csodás az illata és gyorsan be is szívódik. Bár még annyiszor nem használtam, de szerintem jó szolgálatot fog tenni.
Az Oriflame-nek pedig az egyik kifutó kollekciójából rendeltem egy szappant és egy kézkrémet is. A szappant még nem használtam, de ha fogom, akkor frissítem ezt a bejegyzést, viszont a kézkrémet rendszeresen használom és nekem nagyon bevált, pedig iszonyatosan kirepedezett a kezem, mert száraz a bőröm. Gyorsan beszívódik, de a finom illata sokáig megmarad, s egyáltalán nem kellemetlen vagy tömény.
Az elektromos fogkefe pedig egy plusz, de nem is annyira nagy szám. Valaki az elektromosat, valaki pedig a manuálisat szereti. Nekem igazán nincs bajom a manuálissal, csak már olyan sok ideje használok elektromosat, hogy szinte elfelejtettem, hogy is kell a másikat használni. Szóval eddig is szinte ugyanilyen fogkefém volt, egy bajom volt vele, hogy még nagyon régről volt, és ilyen piros és kék volt (Power Rangers jeee) és nagyon nem tetszett már, szóval vettem egy ilyen szép kék-fehéret.


Ti sokszor rendeltek tőlük? Próbáltátok már valamelyik terméket
Puszi, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...