2017. május 2., kedd

Pure Pink | SMINK



Sziasztok!

Idén a ballagás május elejére esik, a tegnapi Munka ünnepe miatt, s ugyan én még idén nem ballagok, mégis szerves része vagyok a felettem járó osztály ballagásának, ugyanis én leszek az iskolai ballagási műsor egyik műsor vezetője. Kicsit izgulok, még akkor is, ha már egy szalagavató levezénylésén túl vagyok, ami picit nagyobb fontosságú volt, mint a ballagás. De hiszen ez is nagy kaliberű, úgyhogy szépen megtiszteljük azzal, hogy kiöltözünk, kicsinosítjuk magunkat, előkerülnek a hajsütővasak és a sminkpaletták is. Nálam is ez történt, s a tegnapi MET gála egyik csodálatos vendége, Selena Gomez flamingó sminkje ihlette az enyémet. Bár én nem az egész szemhéjamat festettem rózsaszínre, hanem csak a tusvonalamat és a számat, de szerintem egy ballagásra ez pont elég, és visszafogott.
Alap sminket tettem fel, mintha csak reggel suliba indulnék, ezután tettem fel egy kis szemhéjpúder alapot, hogy jobban érvényesüljenek a színek. Az egész szemsminket egy barackszínű szemhéjpúderral kezdtem, erre jött rá a rózsaszín tusvonal, amit egy tusecset segítségével húztam meg, a mostani kedvencemmel, az Avon egyik matt rúzsával, a Pure Pink-el. Erre tettem fel egy kis csillogóbb szemhéjpúdert, s egy kicsi highlightert. Ezután az arccsontomra is tettem a hughlighterből, és egy kis pirosító is került fel mellé. A számra pedig a fent említett rúzst kentem fel.

paletta - Rival de Loop Young XXL rose
rúzs - Avon Pure Pink
highlighter - Rival de Loop Young
pirosító - Maybelline 


Ti mentek idén ballagásra? Vagy esetleg a tiétek lesz pénteken? Mindenkinek nagyon sok sikert az érettségihez!♥
Szeretettel, Brigi

6 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...