2017. május 24., szerda

Golden shadow | SMINK



Sziasztok!

Ahogy már a Facebook oldalamon beharangoztam készültem az outfit poszt mellett egy sminkes bejegyzéssel is. Annyira megjött a nyár hangulatom, hiszen iszonyatosan jó idő volt mostanság. Bár a nyár elejét nagyon szoktam utálni, mivel itt a sok vizsga, sőt most ez a francia érettségi is, aminek tegnap túljutottam az első felén, szóval izgulhatok egészen június 20-ig, ami már nem éppen a nyár eleje, de annyi baj legyen!
Szóval, hogy magamat ismételjem készítettem egy amolyan "nyárköszöntő" sminket, ami szerintem most tényleg igazán nyáriasra sikeredett. Viselném ezt a sminket fesztiválon/okon is, csak még meg kéne vennünk a jegyeket rá, hupsz..
Gondolkodtam, hogy mi is igazán jellemző a nyárra, mint szín. Sok elképzelésem volt, de mivel eléggé szűkölködöm színesebb szemhéjpúderekben, ezért inkább egy arany központú sminket készítettem, amit egy kis bronzosítóval dobtam fel.
Alapnak természetesen megint a hétköznapi sminkemet használtam: alapozás, szemöldök, szempillák.
A szemhéjamra legelőször egy világos, nude árnyalat került, amit a Maybelline-s palettából választottam ki. Ezután keresgélni kezdtem, de sajnos ilyen téglás-vörös színt nem igazán leltem, így került a kezembe az Avonos bronzosítóm (amit most akciósan tudtok megrendelni a honlapjukról), ezt vittem fel egy ferde végű pufi-ecsettel, ami nemrég érkezett a postán sokadmagával az AliExpressről . Az ujjbegyemmel tettem fel a következő árnyalatot, ami az arany volt, ezt szépen eldolgoztam a mozgó szemhéjamon és kicsit kivittem a szemzugomba is, hogy még inkább csillogjon a sminkem. A bronzos szín alá, a szemem külső ívéhez egy sötétebb bronzos szín került, s ugyanezzel a színnel húztam meg a tusvonalamat is, aminek az alapja (hogy jobban tapadjanak a csillámok) egy Essence-s nude rúzs volt (amit már sajnos nem lehet kapni, de ez a 11-es Nude Love árnyalatú), amiből később a számra is került.
A sminkem befejezéseként a nude rúzsba beleütögettem -szintén az ujjbegyemmel- az arany árnyalatot, hogy az ajkaim se maradjanak ki a csillogásból.

Arc:
Helia-D BB krém
Essence All about matt! fixing compact powder
Avon Glow bronzing pearls
Rival de Loop Young Baked highlighter 01 moon dust
Essence eyebrow stylist set 01 natural brunette style

Szem:
Maybelline The Nudes paletta (arany, nude és bronz)
Avon Glow bronzing pearls
Essence kajal szemceruza 01 black és 04 white árnyalatban

Ajkak:
Essence matt rúzs 11 Nude Love


Ti nyáron is szerettek sminkelni vagy a napozás miatt inkább a természetesség hívei vagytok? 
Puszi, Brigi♥

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...