2017. május 17., szerda

Star Collection | Deichmann



Sziasztok!

Már pár hónapja kijött a boltokba Ellie Goulding cipőkollekciója, és már többször is elhatároztam, hogy nekiveselkedek és megnézegetem őket élőben is, hiszen heteken keresztül csak sóvárogtam a képek után, amik a cipőkről/szandálokról készültek.
Végre valahára eljutottam oda szombaton, hogy megnézzem azt a cipőt, amit már kinéztem Instagramon és a legjobb barátnőm Anyukáján is, de sajnos az az én lábamon valahogy egyáltalán nem állt jól. :/ De nézegettem tovább a cipőket nagy elkeseredésemben és megláttam egy nagyon szép szürke félig loafer félig dandy hibrid cipőt. Első pillantásra megtetszett, felpróbáltam és sajnálatos módon láttam, hogy még a 36-os méret is bő a lábfejemnél, így Anyukámék lebeszéltek róla. Nagyon rosszkedvűen mentem el az üzletből, így a szüleim azt mondták, hogy ha engem nem zavar, akkor aludjak rá egyet, és ha még akkor is tetszik, vegyük meg. Szó, ami szó igazából hétfőn a #techcsajok rendezvény után, a Corvin plázába tértünk be a barátnőimmel és megnéztem gyorsan a cipőt, vagyis nem pont azt, amit kinéztem, hanem annak a rózsaszín változatát. Hiszen kutattam egy picit és észrevettem, hogy létezik belőle gyönyörű púderrózsaszín is, úgyhogy ezúttal erre terelődött a figyelmem, hiszen ez a szín most nálam a favorit, így jobban is kitudom használni, mint a szürkét.
Hát a történet vége az lett, hogy megvettem, de furcsamód ebből a színből 37-es kellett, mert az egyel kisebb nagyon szorított. Már volt a lábamon és sikeresen feltörte, szóval még kell egy kicsit "idomítani", de idővel jó lesz. Annyira tetszik, hogy egyes részeken csillog, ez olyan szép lesz majd napsütésben! *-* Egyébként az ára sem túl borsos, csupán 6990 Ft-ért vesztegetik a boltokban.


Ti vettetek ebből a kollekcióból valamit? Esetleg már csak szandált vesztek? 
Puszi, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...