2017. május 31., szerda

Debrecenben jártam



Sziasztok!

Ha figyelitek a Facebook oldalamat, akkor tudhatjátok, hogy az elmúlt hétvégét a barátommal és a családjával töltöttem Debrecenben. Ezúttal is bocsánatot kérek azért, mert nem volt poszt, de most van a vizsgahét az iskolánkban és emiatt az út miatt picit elvagyok csúszva, de pénteken vége, így újra visszakaptok teljes erőmben!
Sajnos béna voltam és itthon felejtettem a fényképező gépemet (ne kérdezzétek, hogy hogyan még sosem fordult elő velem), így nagy szomorúságomban outfit fotókat sem tudtam készíteni Nektek, de azzal is hamarosan készülök! A telefonommal viszont készítettem képeket, s mikor hazajöttem, akkor a nemrégiben vásárolt és az ott szerzett dolgaimról is csináltam párat, nehogy kimaradjon valami.
Pénteken kora délután értünk oda, így nem volt sok lehetőségünk, hogy sok dolgot csináljuk, így csak elmentünk sétálni. Sajnos a rossz irányba mentünk, így nem nagyon találtunk semmit, csak egy mekit (mert az persze mindenhol van ^^), így oda ültünk be, majd az ideiglenes otthonunk felé vettük az irányt. Ez egy magánszállás volt, aminek a kertjében csodaszép rózsabokor állt. Annyira gyönyörűek voltak, hogy vagy 30 képet csináltam róluk! Másnap az Aquaticum felé vettük az irányt, de előtte megnéztük a Békás-parkot, ami egy csodálatos hely, főleg ilyen időben, hiszen tele van szökőkúttal, a gyerekeknek játszótér is van biztosítva és olyan nyugodt az egész, nagyon szép. Aznap sikerült beülnünk egy pizzázóba is, amit hál' istennek nem bántunk meg, hiszen finomat ettünk. Este pedig elmentünk a Debrecen Plázába (kivételesen nem vásárolni) bowlingozni, ami csodás élmény volt.
Vasárnap, miután összepakoltuk a holminkat, elindultunk a Debreceni Állat- és Növénykertbe, ahol aranyosabbnál aranyosabb állatokat láttunk, mint például zsiráfot, zebrát és sivatagi rókát, bár a kedvencem még mindig a gyűrűsfarkú maki.
Ahol megszálltunk, lehetett vásárolni házi-készítésű szappanokat, így azokat hoztam magammal haza, mivel valahogy egy darab szuvenír boltot sem találtam arra fele. :(
Mielőtt pedig elutaztam a DM új sminkmárkáját, a Trend It Up-ot próbáltam ki, egy körömlakk, egy matt folyékony szájfény és egy gyönyörű sötétzöld szemhéjpúder formájában. Hamarosan egy smink posztot is láthattok ezekből a termékekből, addig is lessétek meg az előzőt!



Ti voltatok Debrecenben már? Esetleg a DM új termékeit kipróbáltátok már? 
Puszi, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...