2017. május 19., péntek

Jumpsuit | Manzara.hu



Sziasztok!

Igaz még meg sem érkezett a fürdőruha a Manzara.hu-tól, amit nem is olyan régen rendeltem, viszont én már megint az oldalukat böngészgettem. Ennek az az oka, hogy megkerestek engem, hogy nem e működnék velük együtt, s én nagy örömömben természetesen igent mondtam. Hiszen egy nagyon kedves csapatról van szó, akik mindenben segítettek nekem, ha volt kérdésem vagy kérésem.
Tényleg köszönöm!
Szóval ahogy gondolkodtam, hogy most igazán milyen ruhadarabra is lenne szükségem, arra jutottam, hogy egy ruhát szívesen látnék a ruhatáramban, aztán végül egy overálra esett a választásom, hiszen abból ténylegesen kevés lapul a szekrényemben. Főleg hosszú nadrágos, olyanom még egy sincs. Viszont nagyon szeretem a lenge nadrágokat, mert olyan kényelmesek, szellősek és nem ragadok bennük oda a bkv-n az üléshez a legnagyobb melegben sem. :') 
Így hát keresgéltem, sajnos több darabnál is tapasztaltam, hogy nincs igazán kis méretben (apró vagyok na :( ), de viszont így is találtam egy igazán csinos, nyárias darabot, ami képen nagyon megtetszett, s remélem rajtam is olyan jól fog állni, mint a Manzara honlapján, a képen! 
Nagyon kis nyárias darab, hiszen a fehér alapot szép, kékes, geometriai minták díszítik, ami engem egyenesen egy tengerparti sétára repített. Nagyon remélem, hogy mikor megyünk Olaszországba, akkor ezt feltudom venni, és ténylegesen sétálhatok benne a tengerparton! 


Sajnos nem hosszú nadrágos, de így is nagyon tetszik. Imádom a vékony pántját és a bő fazonú alsóját, ami a kényelmesség mellett nagyon csinossá is varázsolja ezt az ruhát. Egyébként áldom azt, aki feltalálta a kezeslábast, bár persze kicsiként utáltam őket, főleg télen, hiszen sehogy sem lehetett őket levenni, csak nagyon sokára és mozogni még nehezebb volt bennük. De szerencsére már én válogatom meg, hogy mit veszek fel és mit nem, szóval várom, hogy ez a darab is kezeim közé kerüljön, hiszen ezt nagyon szívesen hordanám!

Nektek is tetszik? Szoktatok internetről ruhát rendelni?
Sok puszi, Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Ez tenyleg nagyon jol nez ki, en is szeretem az overalokat. Kivancsi lennek, hogy milyen eloben. Ha megerkezik teszel majd fel kepet rola? 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, hogy teszek fel, ha nem is pont ide, akkor instagram storyba, ha esetleg nem követsz, akkor @brigiis néven megtalálsz. A profilom pedig nyilvános, így követned sem kell, ha nem szeretnél! 😊

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...