2017. május 6., szombat

Wishlist | Manzara.hu



Sziasztok!

Nem is olyan régen találkoztam a Manzara.hu-val, ahol szebbnél szebb holmit találhattok magatoknak például fürdőruhát, felsőket, táskákat és ékszereket is.
Én éppenséggel nagy fürdőruha vadászatban vagyok, hiszen az előzőeket kezdem megunni, meg kinőni is, szóval jól jönne egy-két új darab. Bár nem is olyan régen beszereztem egy szép trópusi mintásat, de sajnos egyel nem tudok betelni, főleg, hogy idén remélhetőleg többször is eljutok nyaralni.
No és az ő oldalukon keresgéltem magamnak a szebbnél szebb darabok között, azon vacillálva, hogy most egybe részeset vegyek vagy esetleg maradjak a hagyományos kétrészesnél, és akkor pillantottam meg ezt a szépséget, ami egyből elragadott. Hiszen ez a szép világos, virágos minta nagyon megy ehhez az egyszerű fekete fazonhoz, s ezek a kis extra pántok is igazán feldobják ezt a fürdőruhát, sőt szerintem a csúszdázásnál a felcsúszást is megfogják gátolni, vagyis remélem! ^^


Sajnos nincs róla több kép, de remélhetőleg így is látjátok, hogy miért is tetszik nekem ez ennyire!
A Manzara.hu-tól nagyon könnyen tudtok rendelni, a szállítási költség 14.990 Ft alatti rendelés esetén 990 Ft, viszont felette ingyenes. GLS futár szállítja házhoz a rendelt termék(ek)et 2-3 napon belül, szóval szupergyorsak. És mivel webáruház, s nincs meg a lehetőség a felpróbálásra, ezért 14 napos visszaküldési és cseregaranciájuk van, ha esetleg nem lett jó a kiválasztott ruhadarab. De reméljük ilyen nem nagyon fordul elő.

Nézzetek körül náluk! 
Sok puszi, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...