2017. május 22., hétfő

Csömöri tó | OUTFIT



Sziasztok!

A héten olyan jó volt az idő, hogy két outfit fotózást is megejtettünk a barátommal♥, s mivel nem akartam, hogy olyan snassz legyen a helyszín, ezért legyalogoltunk a Csömöri horgásztóhoz. Mivel a barátom Csömörön lakik, így annyira nem volt messze, de még így is nagyon megterhelő volt sétálni feltört sarokkal a tikkasztó meleg időben, de megérte! Annyira hangulatos az a hely, s nagyobb a tó, mint én azt gondoltam. Kellett egy óra míg körbejártuk, csináltunk képeket, s megcsodáltuk a kacsákat és a teknősöket is. Óvatosan jártunk-keltünk a parton, hiszen horgásztó lévén sokan szerettek volna akkor halat fogni, így nem lett volna szerencsés, ha belökjük a botjaikat a  vízbe.. :').
Az outfitem szerintem pont illett az időhöz, hiszen néha fújt a szellő, s néha annyira tűzött a nap, hogy meglehetett sülni. Egy könnyed kis blúzt viseltem az egyik kedvenc szoknyámmal, és az újonnan vásárolt Deichmann-os cipőmmel. A táskámat és a napszemüvegemet az előző outfit bejegyzésemben láthattátok már.
Ha jó randihelyet kerestek, de mégsem szeretnétek moziba vagy kávézókba menni a tömeg miatt, ajánlom Nektek a Csömöri, a Bánki és a Budán található Feneketlen tavat is, hiszen ezeknél ritkán van tumultus, de mégis nagyon hangulatos!

felső - Háda
szoknya - H&M
cipő - Deichmann
táska - Pull&Bear
napszemüveg - Six
óra - Daniel Klein

Ti jártatok már itt? Szerettek esetleg horgászni? 
Sok szeretettel, Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű az outifted Brigi! *-* nem is tudom, melyik darab tetszik legjobban. A cipő nagyon elegáns, a táska irtó aranyos, ilyen szoknyát pedig nekem is be kell szereznem, már nem bírok neki ellenállni. Máris sokkal csinosabb és különlegesebb egy szett, egyből feldobja, nem mint a sima nadrágok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Dóri! Nagyon jól esnek a kedves szavaid! Én ezt a szoknyát még télen vettem, s akkor 2000 Ft-ért vesztegették. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...