2017. június 5., hétfő

A Deák téren | OUTFIT



Sziasztok!

Pénteken - annak örömére, hogy véget értek a vizsgáink - elmentünk Danival♥ a városba. Kosaraztunk egy kicsit az Óriáskerék mellett az Erzsébet téren, majd miután ettünk egy jót a Deák téri KFC-ben, fotóztunk kicsit. Ez lett az egyik kedvenc fotósorozatom, hiszen olyan jó kis hangulata van a képeknek a lemenő nap sugaraival és a városi nyüzsgéssel, hogy csak na! Nagyon meleg van mostanában egyébként és éget a Nap is rendesen, bár nem bánom, hiszen a nyár az egyik kedvenc időszakom, ami megszakítások nélkül jó tud lenni. Nincs stressz a suli miatt, nincsenek idegesítő osztálytársak, akik nem bírnak együttműködni és nincsenek reggeli korán kelések. Ráadásul végignézhetek egy sorozatot anélkül, hogy azon kelljen aggódnom, hogy jajj ne, holnap dolgozat.
Egyszerűen szeretem a nyarat.
Most tényleg egyszerű darabokat viseltem. Ezeket rendeltem múltkor a H&M honlapjáról, mikor 15% kedvezmény és ingyenes házhoz szállítás volt, s egyáltalán nem bántam meg, hogy így rendeltem, hiszen a H&M méreteivel sosem lőhetek mellé! 
Egyébként azért is kapta a poszt ezt a címet, mert most pénteken a Csömöri napokon fellép a Spoon 21 és tőlük az egyik kedvencem a Deák című daluk, hihi. 


felső. rövidnadrág. nyaklánc - H&M / cipő - Converse / tornazsák - Adidas / óra - Aliexpress / napszemüveg - Six

Ti szerettek késődélután/estefele a városban járni? Szeretitek az ilyen "helyi napokat"?
Brigi♥

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...