2017. június 7., szerda

Green light | SMINK



Sziasztok!

Mikor ezt a bejegyzést írtam, még nem tudtam, hogy mi lesz a címe, de remélem egy hozzá passzolót találtam ki és értékelitek majd! Megjelent, nem is olyan régen a DM-nek az új sminkmárkája a Trend It Up, ami engem elsőre annyira megfogott, hogy fél órát álltam az egyik üzletükben a polcuk előtt, mert nem tudtam eldönteni, hogy most ne vegyek semmit vagy most vegyek-e meg mindent? A barátom ezt sajnos nem tudta tolerálni, így mennünk kellett, mire a kezembe nyomott egy körömlakkot, amit titokban vett meg, míg én ámulatba voltam esve. Nagyon jól esett, imádom az ilyenfajta kis meglepiket!
A sminkem egyszerűen csak nyári. Ha valaki figyeli az Instagramomat, akkor az tudja, hogy mostanában úszik a zöld árnyalatokban, s ez azért van, mert nyáron annyi lehetőségem van kimenni a szabadba és fotózni, hogy ez egyszerűen ihlettel és boldogsággal tölt el. Szóval nézzétek el nekem, hogy most a sminkem is zöldes árnyalatú lesz, s az új Trend It Up termékeimet használtam benne, amiket megtoldottam az alap sminkemmel.
Tehát, amint kész lettem az alappal jött a krémes highlighter az arccsontomra, amit a 020-as árnyalatban használtam, szintén a DM új márkájától. Ezután jöhetett a gyönyörű, zöld, pigmentált mono No1 eyeshadow, ami szintén 020-as árnyalatú és ehhez a márkához tartozik. Ezután a mozgó szemhéjamra és a szemzugomba tettem még a highlighterből, hogy igazán megkapja azt a nyárias csillogást, és a végén, a mélyítővonalamba tettem egy barna árnyalatot árnyékolás céljából.
A számra pedig a Trend It Up Ultra Matte folyékony rúzsát használtam, amiben ápoló kakaóvaj van és ez a 035-ös árnyalatú. Egyébként ennek csodás az illata, olyan mintha toffifee lenne. Az obmrés hatást pedig egy világos Rimmel rúzzsal értem el. Kész is! :) Remélem tetszik Nektek.


Buzdítalak Titeket, hogy használjátok ezeket a termékeket hiszen a DM nem tesztel állatokon a saját termékeihez, ami szerintem követendő példa! 
Puszi, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...