2017. június 16., péntek

Csíkos Piera | Manzara.hu



Sziasztok!

A Manzara.hu-n nézelődtem ismét, hiszen annyi fajta, színű, anyagú és fazonú ruhát találtok náluk, amennyit el sem tudtok képzelni! Ezúttal is a ruha címszó alatt keresgéltem, amikor is megláttam ezt a nagyon aranyos, kis csíkos szettet, ami azonnal elragadott. Van egy igazán pici, de tényleg csak nagyon kicsi börtönös beütése, de szerintem az az egész szettben a legjobb, hogy külön-külön is fel lehet őket venni, s csodásan mutatnak így is és úgy is. A hosszú nadrág szerintem egy igazán jó alternatíva egy átmeneti időszakra, mikor a nyárból váltunk át kicsivel hűvösebbre, vagy éppen fordítva, a télből tavaszra. A nadrág magas derekú, amihez tökéletesen passzol ez a pántos crop top.
Ha megérkezik addigra, akkor ő is jön velem a nyaralásra, Olaszországba! Már alig várom! Lassacskán kéne egy táska is, hiszen miben fogom cipelni a fényképezőgépemet és a turista felszerelésemet?!



Egyébként biztosan nem fogok ebben a ruhában megsülni, hiszen nagyon világos és szellős kinézete van. Amint megjön, látni fogtok róla képet Instagram Story-ban, hiszen ez elengedhetetlen. 
Nektek, hogy tetszik eddig a Manzara.hu-s sorozat a blogon? Következőnek lehet, hogy egy női táska kerül majd véka alá, remélem várjátok! Nemsokára outfit posztot is láthattok az egyik előző termékkel, hiszen a legutóbbi, amit küldtek, csodaszép! Ezt az előző ilyen bejegyzésemben mutattam meg Nektek! Lessétek meg itt, ha gondoljátok: LINK
Sok szeretettel, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...