2017. június 19., hétfő

Az én telefontokjaim



Sziasztok!

Mikor karácsonyban megkaptam a Nagynénémtől az új telefonomat, nagyon elvoltam ragadtatva tőle, s ez a lelkesedés a mai napig tart, hiszen nagyon szeretem használni és kezelni. Egyébként ezelőtt sosem volt iPhone-om, mindig szerettem volna, de valahogy sosem jutottam el odáig, hogy az enyém is legyen. Pedig a tokok vonzottak benne a legjobban, már az első széria megjelenése óta, hiszen annyi fajta és féle volt, megannyi formában és színben, hogy csak kapkodtam a fejem ide-oda, mikor olyan helyen jártunk, ahol telefontokokat lehetett kapni. 
Így mikor megkaptam, rögtön egy tokkal rajta, nagyon megörültem, s csak az járt a fejemben, hogy milyen legyen a következő tok? Vajon mennyi ideig fogom bírni, hogy újat vegyek? És, ha már vettem újat, akkor a régieket is használni fogom? Minden kérdésemre kaptam választ ezalatt a fél év alatt, mióta a birtokomban van a telefonom. 
Eddig még nem halmoztam fel olyan sokat, mint amennyit szerettem volna, de az Aliexpress a barátom, úgyhogy lesz minden évszaknak megfelelő, ha a pénztárcám is engedi! Az, hogy mennyi időközönként vettem/veszek újat az nem csak rajtam múlik, hiszen ajándékba is kaptam párat, de egyébként úgy 1 hónapig bírom. Váltogatom a régieket az újakkal, s remélem ez még sokáig így lesz, hiszen bízom a tokok és a telefonom élettartamában egyaránt. 

Ez volt rajta amikor megkaptam. 
Ez egy sima szürke átlátszó tok volt, amit az egyik barátnőmtől kaptam. Belülre ragasztottam ezt az Amerika kapitány pajzsát ábrázoló matricát. 
Bershka 
Mobilfox LINK 
Asia Center
Aliexpress LINK
Aliexpress LINK

Ti szeretitek a telefontokokat? A védelem is fontos vagy csak a kinézete?
Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...