2017. június 28., szerda

On a wheatfield | OUTFIT



Sziasztok!

Biztosan említettem már, hogy a barátom Csömörön lakik és azt is, hogy mostanában Ő csinálja az outfit bejegyzéseimhez a fényképeket, s hál istennek már kialakult a szeme is az ilyen helyzetekhez. Ezért is örültem annyira, mikor odaállított elém és közölte, hogy megyünk fotózni, mert találta ezt a -szóban forgó- búzamezőt, ahol nagyon szép képeket lehet csinálni, nem csak ősszel, hanem így a nyár legelején is, még az aratás előtt. Tényleg gyönyörű fotókat csináltunk, s most már ez a kedvenc outfit bejegyzésem, hiszen ahogy lemenő nap sugarai megvilágították a búzamezőt, s ezzel engem is egészen mesébe illő vagy akár költői is lehetett volna. 
Először nem tudtam mit is vegyek fel, de szerencsére a Mamám meglepett egy gyönyörű szép felsővel, amit érdekes módon a Lidlben vett nekem, de én nagyon megvagyok vele elégedve, hiszen csinos és kényelmes is. A nadrágomat is nemrég vásároltam a Hádában, hiszen nagyon vágytam már valami ilyesmi ruhadarabra, s tökéletesen illet az outfitembe is, s teljes volt a boldogság!


Felső : Lidl, Esmara // Nadrág : Háda // Csipkés : Háda (Tu) // Szandál : Deichmann //   Napszemüveg : Six // Kalap : H&M // Gyűrűk : C&A // Karkötő : Ázsia Center 

Ti szeretitek a hangulatos fotókat?

Sok puszi,
Brigi♥

6 megjegyzés:

  1. Uuu Brigi ezek a képek eszméletlenek. És te is gyönyörű vagy, a kalapodat meg szívesen elfogadnám! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók ezek a képek, csinos vagy! :)

    VálaszTörlés
  3. Eszméletlenül tetszik az összeállítás. A kalap különösen, mostanában nagyon ráálltam a kalapokra. :D
    Nagyon csinos vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik Neked! :) Köszönöm szépen

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...