2017. június 14., szerda

Act like an Indian | OUTFIT



Sziasztok!

Ezt az outfit posztot még másfél-két hete fotóztuk be a barátommal, csak mivel volt a Csömöri tavas és a Deák-os bejegyzés, ezért gondoltam, ezt egy kicsit később osztom meg Veletek.
Nagyon imádom a nyárban azt, hogy ilyenkor a meleg és a hideg színek is egyaránt előfordulnak az emberek ruhatárában. Sokaknak áll jól a zöld és a kék, de csak úgy, mint a barna és a narancsos-téglás-vörös színek, s igazából én inkább az utóbbiba tartozom, hiszen a barna hajamhoz a melegebb árnyalatok állnak jól, míg így nyáron is, bár a hűvösebb színeket sem vetem meg. 
Az outfitem egészen egyszerű, hiszen csak egy vállkivágásos felsőt és egy rövidnadrágot vettem fel, az egyik kedvenc szandálommal, s ezt toldottam meg két nyaklánccal és egy nagyon basic napszemüveggel. Próbáltam átadni ezt a nyáriasságot, amit akkor éreztem, szerintem egészen hangulatos lett, de ezt döntsétek el Ti!♥


felső - C&A / rövidnadrág - NewYorker / szandál - Deichmann / nyakláncok - H&M / napszemüveg - Six

Ti megvettétek már a fesztiválokra a jegyeket? Mentek egyáltalán?
Szeretettel, Brigi♥ 

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...