2017. június 25., vasárnap

Mit viszek magammal a strandra?



Sziasztok!

Itt a nyár és én annyira örülök neki, hogy az hihetetlen, alig vártam, hogy vége legyen ennek a borzalmas tanévnek, aminek a végén végül sikerült letennem a francia érettségimet is!
De a nyár örömére elkezdek az évszakkal kapcsolatos témákat kitenni a blogra, hiszen gondolom nem csak engem érdekelnek ezek a dolgok, hanem Titeket is!
Eljött a strandszezon ideje is; vannak, akik hazai vizeken maradnak és meglátogatják az örök kedvenceket, a Balatont és a Velencei tavat, vannak azok akik már ilyenkor régen kiváltották a strandbérletüket és vannak olyanok is akik csak most tervezgetik a nyarukat, a nyaralásukat, s igen én az utóbbiba tartozom. S be kell valljam, hogy ritkán szoktam strandra járni, pedig szeretem, de tavaly például egyszer sem voltam strandon, de nem éreztem akkora hiányát. Most viszont idén már sikerült pancsolni a medencékben. most csütörtökön. A Rómain voltunk a barátommal és nagyon kis hangulatos hely. Persze az ember azért megy a strandra, hogy jól érezze magát, hogy ne süljön meg és nem utolsó sorban azért, hogy jól érezze magát és a szabadságot!
Vannak viszont dolgok, amiket nem árt magunkkal vinni, s tudja ezt mindenki, de mégis akad olyan pillanat, mikor elveszítjük a fonalat, hogy mit és hova.. ezért leírom Nektek, hogy én mit és milyen termékeket viszek magammal a strandra, hátha segít Titeket valamiben.

Ez egy spray, mely megvédi a hajunkat az UV sugárzás káros hatásaitól.
A Rossmann saját márkás terméke, amit 599 Ft-ért tudtok megvásárolni a boltokban. LINK
Szintén a Rossmann-ból, melyet én akciósan vettem, azt hiszem 1199 Ft-ért, de az eredeti ára is alacsony, hiszen 1799 Ft a webshopon is. Az 50 faktoros naptejet az első pár nap szoktam használni, főleg a vállamon és az arcomon, hiszen ezek a részek hajlamosabban a leégésre.  LINK
Ezt a Hawaiian Tropic 20-as faktorú napolajat még tavaly vettük, és annyira jó az illata, hogy nem feledkeztem meg róla. Ezt már az utazásom későbbi napjain szoktam alkalmazni, ha már inkább barnulni szeretnék. LINK
Nagyon szimpatikus nekem, hogy ennek a márkának még napozás utáni, azaz leégést hűsítő spray-e is van, hogy ezt is szívesen vettem meg, szintén akciós áron 799 Ft-ért. LINK
A kedvenc fürdőruhámat sem hagyom itthon, amit még tavasszal vettem a H&M-ben, s a napszemüveg sem árt, ha nálunk van. Egy szemüvegtörlőt is szoktam vinni, hiszen óhatatlanul összefröcskölődik a lencséje. 

Általában nem ennyi dolgot viszek a strandra, többek között szokott nálam lenni törölköző, zsebkendő, gyógyszer, száraz ruha és egy újságot vagy egy keresztrejtvényt is bedobok a táskámba, ha eszembe jut. :)

Ti szeretitek a strandokat vagy inkább otthon a saját medencétekben pancsoltok vagy inkább a tengerhez jártok? 

Sok puszi, szép nyarat Nektek,
Brigi♥

4 megjegyzés:

  1. Én már nagyon várom, hogy strandolhassak. Másfél hét múlva megyünk a Balcsira :) Én is viszek magammal jó sok mindent, nehogy leégjek :) Hajspray, napolaj, hűsítő spray nálam is lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sajnos a Balatonra idén nem megyek szerintem, de neked nagyon jó időtöltést kívánok! :)

      Törlés
  2. Szuperül összeszedted, pakolás közben olvastam pont, így nagy segítséget nyújtott! :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...