2018. március 5., hétfő

Bullet Journal | February



Sziasztok!

Tudom, hogy már egy ideje március van, de mindenképpen szerettem volna Nektek megmutatni a februári bujomat, mert szerintem eddig ez sikerült a legjobbra és a legkomplexebbre. Lehet sokatoknál kifogja verni a biztosítékot ez a rengeteg szívecske, de mondtam már, hogy nagyon szeretem a Valentin napot és ezt tudom leginkább kötni a februárhoz a farsangon kívül. Utóbbinak a jellemvonásai is kicsikét felfedezhetőek a washi és a maszk alakjában, de inkább a szerelemre helyeztem a hangsúlyt most. Egyébként általában az a gondom, hogy nem tudom, milyen témában alkossam meg az adott hónapot, így van, hogy nagyon sokkal a hónap kezdete után állok neki megrajzolni ezeket az elemeket, így vagyok most márciussal is. Először kitalálom, hogy melyik washi díszítse az oldalakat, azután hozzáigazítom a tűfilcek színét és a rajzokat is, majd jöhetnek a betűtípusok is, és eddigre már teljesen elegem lesz, de aztán egy kicsi idő elteltével mégis befejezem, mert nem szeretek semmit félbehagyni. Nos, ezt azért meséltem most el, mert februárral teljesen időben, talán még január végére kész lettem. Tudjátok, nagyon sokat inspirálódom Pinterest-ről, rengeteg képet mentek le ebben a témában (is), s mindenképpen szeretnék egy egységes és szép bullet journal-t létrehozni, talán ezért is agyalok olyan sokáig.
No, de a február, sok minden történt ezalatt a rövid kis idő alatt. Leadtam az érettségi jelentkezést, megünnepeltük a Papám 75. születésnapját. Kétszer voltunk Danival moziban, megnéztük a Commuter-t, Liam Neeson új filmjét, és szerintem ez a legizgalmasabb filmje, amit láttam. Sokszor felugrottam izgatottságomban. Hasonlóan voltam a Fekete Párduccal is, hiszen Marvel film lévén csak izgalmas lehet nemde? Itt volt természetesen a Valentin-nap is, amit aranyosan egy vacsorával ünnepeltünk.♥ Elkezdtem egy rendszert készíteni Instagramra, remélem aki követ észrevette. Elrepültünk Rómába (nem kávés szájízzel ;) ), s sikeresen vissza is tértünk. Nagyon jó kis kiruccanás volt, mindenképpen megérte! S az utolsó napokban is történtek dolgok, minthogy megírtuk az első próbaérettségit, matekból jujj, de remélem azért egészen tűrhető lesz az eredmény. És nem utolsó sorban, a legnagyobb hidegben, hóban és szélben ellátogattunk a Szobor parkba, amit őszintén nagyon élveztem volna, ha nem szibériai időjárást kellett volna tapasztalnom.
Szóval ez a rövidke kis hónap is hozott elég izgalmat, s már nagyon kevés van hátra az érettségiig, a ballagásig, a szerenádig, s a sok sok energiafogyasztó tevékenységig, úgyhogy minden erőmmel azon leszek, hogy itt és ott is helytálljak, remélem sikerülni fog!♥


Nektek jól telt a február? 
Sok puszi, Brigi♥

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...