2018. március 18., vasárnap

BULLET JOURNAL | Hogyan csinálom?



Sziasztok!

Most nagyon sokkal előrébb terveztem a dolgaimat emiatt a poszt miatt, így spórolva magamnak egy kis időt, szóval örömmel jelenthetem, hogy összeállt a fejemben az áprilisi bullet journal témám, viszont nem szerettem volna idő előtt kiszivárogtatni a saját bennfentes dolgaimat, így csak az alapjait tekinthetitek meg most meg. Szerettem volna megmutatni, hogyan is kezdek neki egy hónapnak, hiszen, mint mondtam ez nem egy egyszerű feladat számomra, de remélem nem vagyok ezzel egyedül, így tudok segítséget nyújtani Nektek is! 
Először is szemügyre veszem a Pinterest táblámat, amire -ha látok valami szépet- mindig lementek mindent, s innen próbálom összeszedni az ihlet morzsákat, amiket végül egységesítek és megalkotom a saját designomat. Sajnos a kreativitásomnak vannak határai, ezért kell mások munkáit megvizsgálnom, mert magamtól nem vagyok ilyesmire képes. Tehát miután már elegendő mennyiségű képet néztem meg, megpróbálom összeszedni magam és csinálni egy vázlatot a fő hónapnak. Mindig ceruzával dolgozom, mert sosem voltam olyan biztos magamban, hogy rögtön nekikezdjek valami olyasmivel, amit nem lehet kitörölni. Megnézem a naptárat, hogy a napok hogyan helyezkednek el, majd átmásolom a bujoba. Egy nap 3x3 centis négyzetet ölel fel. A habit trackerbe általában ugyanazok kerülnek, ide azt javaslom olyan dolgokat írjatok, amiket szeretnétek nyomon követni, mint például, hogy mennyiszer fáj a fejetek egy hónapban vagy, hogy mennyiszer esztek gyors ételt. A blogbejegyzéseknek 4x4-es rublikát szánok, a mellette levő oldalra kerülnek a bejegyzés ötletek, ez nem túl kreatív, viszont itt az információ a lényeg. A segédvonalakat a stabilo fekete tűfilcével húzom meg.
Ha már tudom, hogy milyen legyen a téma, s már az alapokkal is készen vagyok, jöhet az ötletelés, hogy miként tudom megoldani a mood trackert, vagyis azt, hogy milyen a hangulatom az egyes napokon. Ekkor kezdem el keresgélni azokat a tűfilceket és hasonlókat, amiknek a színeit megfelelőnek gondolom a hónaphoz, vagyis a témához. Márciusban is nagy segítségemre volt a google, a word és a nyomtató is, hiszen az elsőn keresgéltem megfelelő png-k után, a másodikba illesztettem be őket, majd az utolsóval tettem valóssá. Most villanykörtéket nyomtattam, ezeket kivágom, majd az előző posztból ismert ragasztó rollerrel beragasztom a naplóba. 
A dafont.com oldalon szoktam betűtípusok után keresgélni, ezeket rendszerint letöltöm, beillesztem a betűkészlet közé és a wordben begépelem a keresett kifejezéseket, hogy tudjam hogyan állnak össze. Megpróbálom lemásolni őket, de ha nem sikerül, akkor létrehozok egy hibrid betűtípust. :D
És azt hiszen ennyi, ezután már csak várom, hogy leteljen a hónap, telis-tele jó dolgokkal, aztán pedig, hogy megmutassam Nektek.


Ti, hogy találjátok ki, hogy milyen legyen az adott hónap témája, ha vezettek bullet journalt? És ha igen, akkor örültök, maikor csináljátok vagy néha tehernek érzitek?
Sok-sok puszi! 
Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...