2018. március 22., csütörtök

OUTFIT | Red is the new black



Sziasztok!

Iszonyatosan boldog vagyok, hogy megint kisütött a nap! Igaz, már beköszöntött a meteorológiai tavasz, de se Sándor, se József, se pedig Benedek nem hozott zsákban (sem másban) meleget, s emiatt hihetetlenül szomorú voltam a múlthéten, s a hét elején is. Tegnap viszont már érett a mai jó idő, hiszen egészen sütött a nap, s máris meghozta a kedvemet úgy kb mindenhez. Ma pedig mikor már reggel verőfényes napsütésre ébredtem, az volt az igazi melengető érzés. Mára terveztük ezt a fotózást Danival♥, de csak reméltem, hogy szép idő lesz, hiszen ehhez a szetthez nem igazán illett volna a borongós égbolt, de szerencsére megúsztam. 10°C is volt ma a napon, s annyira kellemesen melengette az embert, hogy már tényleg hallani sem akarunk hidegről vagy bármi nemű hóról. Lassan közeledik a húsvét is, s addigra szeretném, ha már elkezdenének kinőni a virágok, mert annak olyan édes a hangulata! 
Múltkor, az idei tavaszi kívánságlistámban említettem Nektek egy bizonyos piros kabátot, amit azóta már sikeresen beszereztem, s igen, most ezt láthatjátok rajtam a posztban is. Annyira imádom a színét, pedig egészen merész ez a piros, de mostanában nagyon sok emberen látom ezt a színt, s meg kell, hogy mondjam, hogy nagyon tetszik. Egyszerűen ez a szín nem tudja elkerülni az ember figyelmét, igazi tavaszi árnyalat most a piros, s szerintem még divatban fog maradni a hétköznapokon is, s nem csak reneszánszát éli. 
A felsőmet nagyon imádom, ezt sem olyan régen vettem a C&A-ban, s sajnos azt hiszem a képeken nem látszik, de gyönyörű fodros ujja van, ami a karom háromnegyedéig ér, ezt is nagyon megszerettem az elmúlt időszakban. Ezek az egyszerű fekete-fehér csíkok nagyon jól kiegészülnek a szép kis virágmintákkal. 
A cipőmet még a nyár végi leárazásokon vásároltam, mikor még meleg volt többet hordtam, de örülök, hogy most megint elő vehettem a jó idő miatt. 
Olyan boldog vagyok, hogy szép az idő, így sokkal több kedvem van megcsinálni a dolgaimat, jó érzéssel kelek és fekszem le.


jacket: Pull&Bear // blouse, sunglasses: C&A // trousers, shoes: H&M //  watch: Daniel Wellington

Ti szeretitek a pirosat? 
Örültök, hogy itt a jó idő, talán véglegesen is? 
Sok puszi, Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez az outfit. Néhány képen nagyon hasonlítas az egyik kedvenc youtubeosomra Ingrin Nielsenre. :)
    Bár bevallom ehhez a szetthez nekem még kicsit hideg van, a meztelen lábacskákhoz pedig még nagyooon hideg van, nálam az csak húsz fok fölött jöhet szóba. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy!! Ő nagyon szép lány! :o
      Én is csak a fotózáshoz vettem fel, mert valahogy a képeken nem mutatott volna jól a lábbeli, ami aznap volt rajtam, de esküszöm nem fáztam, ott valahogy nagyon kellemes idő volt. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...