2018. március 15., csütörtök

OUTFIT | Petőfi visszatér



Sziasztok!

Hol ember él, hol ember fél, a költő visszatér, Hol magyar él, hol magyar fél, Petőfi visszatér
Tegnap volt a március 15.-i ünnepség az iskolában, s ott az egyik iskolatársam ezt a Kormorán számot is elénekelte az előadáson. Nem vagyok az a tipikus nagy magyar gondolkodású, sose voltam, viszont mindig büszkeséggel tölt el, ha a múltunkra vagy akár a jelenünkre gondolok. Nagyon szeretem az irodalmat is és a történelmet is (ezért is megyek emeltre mindkettőből huhh), s szeretem tudni, hogy honnan jött az ország. Tudom, hogy mindenki másképp vélekedik ezekről a dolgokról, de a március 15-ének talán manapság már csak annyira örülök, hogy nem kell dolgozunk (már akinek). Viszont, ha az ember belegondol mi történt 170 évvel ezelőtt, ezen a napon, lehet, hogy elönti a szívét a melegség, mert arra gondol, hogy igen is volt, ki küzdjön a hazánkért.
Az ünnepség után stílszerűen a Március 15. térre mentünk fotózni Danival, hiszen nem is találhattunk volna jobb helyszínt egy ünneplős-kokárdás outfit elkészítéséhez. A sok iskolás csoport között azért akadt olyan hely, ahol tudtunk lőni pár jobb képet, s aztán a villamost sem hagyhattam ki a dologból, mert valamiért imádom az ott készült képeket. 
Nem vagyok az a típus, aki a sima ünneplős feelinget követi, fehér ing már rég volt rajtam, sőt fekete blézer még annál is régebb, a szoknyáról meg ne is beszéljünk. Ilyesfajta iskolai ünnepeken ritkán veszek fel szoknyát, mert egyrészt nincs ünneplősnek kikiáltott darabom, másrészt meg szerintem a nadrág ilyenkor elegánsabb. A blézerem ezúttal pedig bordó volt, az inget pedig egy spagetti pántos blúzra cseréltem, ami nem éppen a Duna parti szeles időhöz volt igazítva, de nem fagytam meg szerencsére! :D A kokárdát sem feltétlenül szoktam hordani, inkább csak az iskolában a két nemzeti ünnepen, viszont most direkt magamon hagytam, hogy méltó legyek a helyhez is és március 15-höz is. 


blazer: Topshop // top: H&M // trousers: Pull&Bear // oxfords: Humanic // necklace: Zenzero.hu // watch: Daniel Wellington // photos: Dani♥+Canon eos1200D

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...