2018. március 7., szerda

Tavaszi kívánságlista



Sziasztok!

Ma csodás idő volt, plusz fokok, napsütés és madárcsicsergés. Nem éreztem haszontalannak a napot, az életet és ezt a folytonos monotonitást, amit ezek a szürke hétköznapok éreztetnek velünk. Produktívan és nem pedig álmosan tértem haza, a napsütés mindig feldob, sokkal jobb kedvem lesz tőle és igazán jobban is érzem magam. Ezért is gondoltam arra, hogy készítek egy tavaszi kívánságlistát is, amit végül Veletek is szeretnék megosztani, hiszen olyan jó érzés könnyedebb ruhadarabok után kutatni. Azt érzem, hogy 2018 a színek éve lesz és ezt igazándiból még nem gondoltam sosem. Nem igazán vagyok egy színeket viselő ember, vagyis nem élénk színeket viselő, de most annyi gyönyörű piros, sárga és rózsaszín ruhadarab van a boltokban, hogy egyszerűen képtelenség ellenállni nekik. Régebben nem tudtam volna eltűrni magamon egy piros kabátot, de most ördögien tetszik és nem tudom, hogy mi ennek a változásnak az oka. Azt tudom, hogy az ember 7 évente megújul, és szerintem ebben van valami igazság, bár szerintem ennek inkább a divat folytonos változásához van köze. Most viszont, ha belegondolok volt egy piros farmerem még vagy 7 évvel ezelőtt, akkor nagyon szerettem, most nem hiszem, hogy felvenném, de csak a fazonja miatt. No de vissza a tavaszra, már a boltok elkezdték ömleszteni magukból a szebbnél szebb és annál is drágább ruhákat, s én ennek ellenére is megszeretném várni azt a bizonyos tartósan 10°C feletti időszakot, amikor már reggel sincsen olyan fagyhalál, mint mostanában volt, és az sem igazán vigasztal, ha szakad az eső, úgyhogy a rettegett időszak egyben várakozással teli is, attól függetlenül, hogy ott az a csúnya érettségi. Egyébként vannak olyan színek, amiket most sem igazán vennék fel, még akkor sem, ha a boltok ezeket is szeretettel adják, mint például a kék vagy a zöld. Ezek egyáltalán nem illenek hozzám és a kinézetemhez sem, mert az eleve sárgás bőrtónusomnak nem tenne jót ez a kontraszt. :)
Cipőket is sokat néztem, bár elég vegyesek a gondolataim, hiszen egy jó pár magassarkút kinéztem, de egy nagyon csinos sportcipőre is vágyom már, mondjuk egy púder-rózsaszínre, de eddig még sikertelenek voltak a próbálkozásaim ezen a téren. A listán egyébként általánosságban csak ruhadarabok kaptak helyet, de azért van egy két kivétel is! 

A megfogható és felvehető:
LINK
LINK
LINK
LINK
LINK
LINK
LINK
LINK

Megfoghatatlan, de elérhető:

Érettségi, hát mi más? :D
Szobacsinosítás is aktuális lenne, néha olyan unalmasnak érzem a szobám. :(

Sokkal többet szeretnék olvasni is!

S sok minden mást is szeretnék egyébként, ami még nem annyira aktuális vagy publikus, hiszen nagyon sok tervem van, s remélem tudok Nektek meglepetést is okozni a közeljövőben, de az érettségi után biztosan! ♥
Sok ölelés, Brigi

2 megjegyzés:

  1. Minden lánynak kell egy piros cipő. ;)

    A Parfois táska meseszép, nagyon tetszik. A piros dzseki is bejövős.

    Az érettségihez pedig egy nagy adag kitartást kívánok. Emlékszem milyen stresszes időszak volt. Majdnem eltörtem a karomat az írásbeli előtt egy héttel, a szóbeli előtt pár héttel pedig az összes tételem elveszett mikor a gépem tönkrement.
    A másik fontos emlékem ebből az időszakból, hogy az írásbeli előtti nap vágattam le a hajamat. Előtte évekig derékig érő szőke hajam volt, és akkor állig érő bubit vágattam, rendesen sokkolva az osztálytársakat és kedvenc magyar tanáromat Éva nénit, aki majdnem sírt mikor meglátott. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy, hogy megosztottad velem a tapasztalataidat, mosolyt csaltál vele az arcomra! Köszönöm a jókívánságokat! ;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...