2014. december 10., szerda

Blogmas | DIY snowflakes


Sziasztok!

A hétvégén betértem a hobbi boltba pár dologért és a kezem közé keveredett egy csomag polisztirol (ez volt csomagolásom) hópihe. Mind-mind különböző méretűek és a csomagban helyet kapott egy csillag is, amit nem nagyon értek, de szerintem aranyos. Mikor hazahoztam a csomagot rájöttem, hogy semmi értelme nem lenne őket fehérre befesteni, mivel alapból fehérek, de akkor meg mit kezdjek velük? Azután nekiálltam keresni a festékeimet, de rá kellett jönnöm, hogy sajnálatosan nincs fehérem és a kék színeim többsége is beszáradt, aztán felcsillant egy halvány reménysugár és találtam két ép darabot. Fehéret pedig szereztem anyukámtól. (A végén viszont rájöttem, hogy a sötétebb (nagyobb) kék nem is kell.)

Hogy álltok a kép hópihékhez?:*
Brigi♥

6 megjegyzés:

  1. Kék hópehelyben még nem gondolkodtam, de jól néz ki! Még ezüstben tudnám elképzelni nálunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is elég furcsa, de valamiért az ezüst eszembe se jutott!:D

      Törlés
  2. Nekem ezüst hópihék vannak az ablakomban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek szerint akkor ennek nagyobb sikere van mint a kékeknek!:))

      Törlés
  3. ÚÚÚÚ ez nagyon tetszik szerintem én is megcsinálom!!<33

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...