2014. december 9., kedd

Blogmas | christmas movies


Sziasztok!

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én nem a szokásos karácsonyi filmeket nézem ebben a meghitt időszakban. Mindig olyan filmeket keresek amiket még nem láttam vagy láttam, de annyira tetszett, hogy még egyszer legalább meg kell néznem. Ez leginkább a szerelmes, romantikus karácsonyi filmekkel van így. Amik viccesek azokat maximum évente nézem újra, hogy elfelejtsem a poénokat. A tavalyi bejegyzésem egy-két taggal bővül és rövidült, mivel van olyan amitől nem tudok megválni, és van olyan ami helyét átvette valami más.

A kedvencem még mindig a Holiday, töretlen sikert arat nálam, egyszerűen mindent imádok benne a szereplőktől kezdve a helyszíneken át a romantikáig, sőt vannak olyan jelenetek benne amiken sírva nevetek. Szóval ez a favorit és szerintem még egy jó ideig ez is marad.
Karácsony a kastélyban
Karácsonyi csók
Mrs. Télapó 1-2
Hóbarát
Jujj hát ez a film kicsit sírós nekem, de gondolom megértitek miért.
A szálloda kedvence
Polar Express
Grincs
Nem láttam végig vagy ha mégis akkor az nagyon régen volt, de rájöttem, hogy miért nem tetszett akkoriban. A felnőttek arca volt számomra furcsa, de rájöttem, hogy a kislány nagyon aranyos és hogy maga a Grincs is aranyos, tetszik a keze.

Reszkessetek betörők 3
Csak és kizárólag a harmadik rész tetszik, abban olyan cuki a kisfiú.

Nektek melyik a kedvenc karácsonyi filmetek?:*
Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Nekem az egyik nagy kedvencem a Igazából szerelem :) Egyébként elalváshoz mindig youtube-ról nézek karácsonyi flmeket, a Karácsony a kastélyban ezért már félig láttam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azt a filmet elkezdtem nézni, de még nem sikerült befejeznem!:))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...