2014. december 4., csütörtök

Blogmas | DIY jar


Sziasztok!

Annyira sajnálom, hogy ilyen későn tudok csak posztolni, de annyira el vagyok havazva, hogy az hihetetlen, de nem adom fel! Ezúttal egy igazán egyszerű DIY karácsonyi dekorációt mutatok meg. Alig kell hozzá valami és újrahasznosításnak is jó. Valahol múltkor találtam egy képet ezzel az ötlettel, de már fogalmam sincs, hogy hol, pedig kerestem. Érdekes dolog ez az internet.

























Ami kell hozzá:
-befőttes üveg
-tempera 
-ecset
-festékpaletta 
-mini karácsonyfa dísz

























Első lépésben kinyomtam a piros temperámat a festékpalettára.
Ezután egy kis víz segítségével kikevertem a temperát és lekentem a fedőt 3 rétegben, de még így sem volt tökéletes a fedés.
Miközben száradt (kicsit rásegítettem hajszárítóval), beleöntöttem a kicsi díszeket a befőttes üvegbe, majd rácsavartam a fedőt és kész is volt. Amúgy ezeket a kicsi piros gömböket a Lidl-ben vettem, de láttam hasonlóakat az OBI-ban, ott volt sokféle színeben.
Ha elkészítettétek, akkor küldjetek róla képet az e-mail-emre: bsarahmakeup@gmail.com 
Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...