2014. december 3., szerda

Blogmas | winter TAG

Sziasztok!

Jó tudom, igen megint egy TAG, de nem bírtam ki. Egyszerűen odavagyok értük és máris jobb kedvem lesz ha válaszolgathatok a kérdésekre, főleg akkor ha még nem is találkoztam még velük. Ezt a TAG-et az Our style blogon találtam, nézzetek be hozzájuk is!:*

1. Mivel ápolod ilyenkor a kezedet?
Két kézkrémet használok felváltva, mindkettő essence-es és mindkettő téli kollekciós, csak az egyik tavalyi a másik pedig tavaly előtti. Almás-fahéjas és Banános-csokis.

2. Forró csoki vagy forralt bor?
Kövezzetek meg de még soha nem ittam forralt bort, tehát egyértelműen a forró csoki. Abból mindenfélét imádok, de eddig a kedvencem a Starbuckos volt.

3. Mutasd meg egy téli sminked!
Nem szoktam télem se sminkelni magam, így nem tudok mutatni sminket, de szerintem majd valamelyik nap lesz egy olyan bejegyzés amikor a szalagavatóra készítettet mutatom be.

4. Inkább otthon vagy és teázol egy jó könyvvel és takaróval, vagy szánkózol/hóembert építesz?
Én inkább megyek szánkózni, hóembert építeni vagy korcsolyázni, mert ezeket társaságban teszem és olyankor mindig olyan jó élményeket szerzek.

5. Kedvenc dolgod a télben?
A kedvenc dolgom az az, hogy a belvárosban minden ki van világítva, a fák, az üzletek a kirakatok és imádom azt is amikor a jég ráfagy az ágakra, az olyan csodálatos látvány.

6. Mi az a dolog, ami mindig van nálad télen?
Ami ténylegesen jellemzően téli, akkor az egy kesztyű. Nem szeretek úgy kimenni az utcára hogy nincs rajtam kesztyű, mert annyira ki tud száradni, hogy úgy néz ki a kezem, mint a smirgli papír.

7. Kedvenc karácsonyi film?
Nekem a Holiday a kedvencem, mivel nem igazán láttam a tipikus klasszikusokat, és odavagyok a szerelmi szálakért és a vicces filmekért, szóval ez egy ütős combo. 

8. Szeretsz síelni/korizni?
Síelni még sosem síeltem, de korcsolyázni nagyon szeretek, de persze csak azt a részét, amit nem a jégen ülve töltök.

9. Hogyan tudtad meg, hogy nem létezik a Mikulás/Jézuska?
Nem létezik a Mikulás és a Jézuska?:o Najó persze tudtam én, amúgy meg az iskolában a barátnőim közölték velem. Nem ért nagy trauma ként, inkább az a rejtély foglalkoztatott, hogy Anyuék, hogy tudták úgy eldugni az ajándékokat, hogy még most sem tudom mi a titkos rejtek helyük.(?)

10. Kedvenc téli illatod?
Imádom az erőteljes fűszeres illatokat, de a kedvencem az almás-fahájas és a mézeskalács fűszerkeverék, de totálisan odavagyok a mandarin héjának az illatért is.

11. Mi a kedvenc karácsonyi zenéd?
Last Christmas I give you my heart, but the very next day I give it away. Igen igen imádom a Wham! Last Christmas-ét, különleges benne még az is hogy ez apuval a mi számunk, mindig együtt énekeljük 24-én.


Töltsétek ki ti is, ha szeretnétek. Ha megtettétek küldjétek el a linket, vagy nyugodtan megírhatjátok kommentben is.
Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...