2014. december 23., kedd

Blogmas | reindeer&gold

Sziasztok!

Karácsony kapujában már ideje volt elkészítenem az ünnepi manikűrömet, ami igazából számomra egyáltalán nem volt újdonság, mivel tavaly is ezt készítettem magamnak igaz akkor még kicsit gyatrább volt a kézügyességem. A téli szünetben eddig annyi mindent csináltam, tegnap például elmentem Tinával a Bálnába mondván megyünk a könyvvásárra, hát persze hogy vasárnapig volt csak. Olyan tipikus, csak velünk történik ilyen vagy ti is hasonló sorsa vagytok ítélve?
Visszatérve a manikűrhöz, alapnak egy arany színt választottam, mert ez megy az ünnepi outfitemhez. Remélem ezt is láthatjátok majd valamelyik nap. A szarvast egy egyszerű barna lakkal formáztam meg, majd az agancsait feketével húztam ilyenre, az orrának (mivel Rudolf szeretett volna lenni) egy piros lakkot választottam. A szemét fehér lakkal és egy pontozóval oldottam meg és bele megint a feketéből került, szintén ennek az eszköznek a segítségével.

arany ~ essence - 140 go bold!
barna ~ catrice - 220 lost in mud 
fekete ~ miss sporty - 080
piros ~ kallos - 108
fehér ~ flormar pretty P03

Brigi♥

6 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...