2014. december 28., vasárnap

Karácsonyi ajándékaim 2014


Sziasztok!

Ez a karácsony is véget ért, már nem hallgathatjuk naphosszat a karácsonyi zenéket és nem ehetjük kipukkanásig a mézeskalácsokat és a bejgliket (bár ebben az időben nekem ezekhez a dolgokhoz kevéske hangulatom volt). Remélem mindenki megkapott már minden ajándékot, vagy ha nem akkor már elkezdte a bevásárló túrát az utó-ajándékuk után. Viszont ha most a napokban mentek akkor vigyetek magatokkal valami torlaszoló felszerelést, mert annyian vannak, mint az oroszok. Én mivel már minden karácsonyra kapott pénzemet elköltöttem, kihagyom ezt idén, bár még nem biztos. Az viszont igen, hogy amit eddig kaptam, azt most megmutatom Nektek.
Szerencsére, amit felírtam a kívánságlistámra, azt szinte egytől egyik megkaptam, kicsit ilyen, kicsit olyan változatban, de majdnem hiánytalan a készlet. Köszönöm még egyszer!♥


Még nagyon régen mondtam anyukámnak, hogy nagyon szeretnék kristályos nyakláncot, ő viszont nem talált sehol. Viszont egy szép esős napon, mikor a dunakeszi Auchanban jártunk, pontosabban az ott lévő h&m-ben, megpillantottam ezt az utolsó darab nyaklánc szettet, szerelem volt első látásra, ezt anyum is tudta, így megkaptam, de eltettük karácsonyra.



Tinusom 24-én reggel lepett meg engem, nagyon aranyos volt, azt mondta hogy sokáig csomagolta és hogy nem copy-zott csak neki hamarabb volt a szülinapja. Olyan drága, és még egy körömlakkot is kaptam tőle, aminek az árnyalata : 21 get the party started. Amúgy nem ér elemezni a képet, csodálatos fejeink vannak, amiket nem biztos, hogy egészséges látni.



Nagynéném idén is nagyon kitett magáért, bevetette a szuper erejét és megszerzett nekem 3 dolgot is a listámról. Az egyiket majd később láthatjátok, viszont az egyik nem más, mint az Urban decay NAKED3 palettája. Olyan nagyon csodálatos ez a paletta, majd tesztet is láthattok a blogon, de a kipróbálása még várat magára, valahogy még félek megérinteni.



Kaptam még ezen felül egy Catrice nude palettát, ennek is igazán gyönyörű színei vannak, tökéletes kiegészítése lesz a fent említett darabnak a sok sok barna árnyalat miatt.



Igen, igen nagynéném tudta, hogy nem lehet ezeket a színeket csak úgy felvinni, tehát kihúzott egy újabb tételt a listámról és megvette nekem ezt az ecsetkészletet. Kezdésnek tökéletes, majd ha komolyabban elkezdek foglalkozni a sminkeléssel (ami még odébb van), akkor beújítok pár darabot.



Anyukám nagyon félve adta oda ezt az órát, mondván biztos nem fog tetszeni, de tévedett. Iszonyatosan tetszik igazából ilyet szerettem volna, azaz valami letisztultat, ezért is fogtak meg annyira Daniel Wellington óracsodái. Anyu azt mondta, hogy ez pótlásnak megteszi, míg nem tud nekem egy olyat szerezni.



Nemrég eltört(?) a szemüvegtokom, amit Párizsban vettem, ezért anyukám beszerzett nekem egy újat, igaz nem Párizsból van, sőt még csak nem is Eiffel-tornyos, de attól még nagyon szép és aranyos kis virágok vannak rajta.


Ti miket kaptatok karácsonyra? Leárazásokkor mit szeretnétek még beszerezni?
Ui.: A ruhákat majd outfit bejegyzésekben biztos láthatjátok!:*
Brigi♥

4 megjegyzés:

  1. szuper dolgokat kaptál, az óra csodaszép, és a Naked 3 paletta is csodaszép, várom róla tesztet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nekem is nagyon tetszenek és nemsokára olvashatod!:))

      Törlés
  2. Mind abszolút tökéletes ajándék! Jól eltalálták:)) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...