2014. december 15., hétfő

Blogmas | DIY reindeer


Sziasztok!

Már nagyon régen kinéztem ezt az aranyos DIY-t we♥it-en és úgy voltam vele, hogy majd-majd megcsinálom. Igen ám, de beletettem egy mappába a lementett képet és úgy elfelejtettem, mint a pinty, de ma valahogy eszembe jutott és meg is csináltam ezt a cuki kis szarvast. Totál egyszerű az egész dolog, csak kell hozzá egy karton papír (ha lehet valami karácsonyi/téli színű) csillám és egy kis kézügyesség. A szarvast magamtól rajzoltam, mert nem találtam egyetlen egy valamire való sablont sem. Felrajzoltam a bordó kartonra, ezután beragasztóztam a szarvast és rászórtam a csillámokat, a felesleget leráztam és voilá!

Amiket használtam:
bordó karton
arany csillám
ragasztó
olló
ceruza
rénszarvas sablon


Brigi♥

4 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...